Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 15 stycznia 2016

Plany na ferie

Hej :)


Już od jutra zaczną się ferie w moim województwie. Planów trochę jest. Mam nadzieję, że uda się wszystkie zrealizować. Na pewno nie mam zamiaru spędzić całego czasu na lenistwie. Tym bardziej, że tata będzie miał tydzień urlopu. Mam tylko nadzieję, że nie rozłoży mnie żadna choroba tak jak w poprzednie ferie. Wtedy dopadła mnie angina i tydzień leżałam w łóżku. Dobrze, że chociaż drugi tydzień ferii był wtedy udany.



Moje plany:
  •  Impreza urodzinowa u przyjaciółki.
  • Wypad na sushi do Torunia.
  • Jechać na łyżwy. 
  • Jechać w odwiedziny do cioci Asi zobaczyć małą Biankę, która urodziła się kilka dni temu.
  • Wyjazd do Gdańska.
  • Jechać do Bydgoszczy do mojej chrzestnej.
  • Spotkania z przyjaciółkami. 
  • Nocowania.
  • Wypad na kręgle.
  • Wypad do kina z siostrą.
  • Trochę lenistwa i czas na książki.



 Dziś kilka zdjęć z pierwszego, prawdziwego, zimowego spaceru.
Mój park i Flicka

 A wy jakie macie plany na ferie?

40 komentarzy:

  1. Powodzenia w zrealizowaniu swoich planów i przede wszystkim udanych ferii :)
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, zapraszam Cie na konkurs gdzie bardzo łatwo jest wygrać okulary (jakie chcesz)
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - klik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również mam ferie :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia:D
    Fajny piesek :*
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist-wyniki-konkursu.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe plany na ferie, oby wszystko się udało, udanych ferii życzę! :)
    Piesek na heterochromie?
    Pozdrawiam cieplutko, i życzę miłego dnia/wieczoru/poranka!
    Zawitaj u mnie :)

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Plany się udały. Miałam naprawdę świetne ferie :)

      Usuń
  6. Świetne plany :) na pewno dużo będzie się u ciebie działo . Moje ferie będą dopiero za miesiąc bo 15 lutego, czyli trochę sobie jeszcze poczekam, ale przynajmniej mam czas namyślić się co będę robić :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto poczekać. My będziemy się męczyć w szkole, a ty będziesz miała wolne :)

      Usuń
  7. Udanych ferii i powodzenia w realizacji planów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również mam ferie i bardzo się cieszę! Tylko, że właśnie planuję je spędzić leniwie, ale jak, kto woli. ;) Nigdy jeszcze nie miałam okazji jeść sushi! Udanych urodzin u przyjaciółki. :)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Ja jestem uzależniona od sushi :)

      Usuń
  9. Ja jeszcze nie mam żadnych planów na ferie, ale ty za to masz je bardzo ciekawe ☺
    zapiski-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też właśnie zaczynam ferie :) Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować wszystkie plany!
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Ci strasznie tych ferii . Ja niestety muszę poczekać do połowy lutego ;)
    http://zmiloscidozdjec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz fajnie ja dopiero na koncu mam ferie ;/ Wiec pozostaje mi czekać. A planów nie mam. Życzę Ci abyś była zdrowa całe ferie i żeby wszystkie plany Ci się udały :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście byłam zdrowa. Ogólnie ferie minęły mi idealnie :)

      Usuń
  13. Ja nie mam pojęcia, co będę robić w ferie :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ten piesek na słodkie oczy <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia a piesek słodziutki ^^
    Ja niestety ferie mam 15 lutego i nie wiem czy dam rade wytrzymać jeszcze tyle w szkole XD
    Super że masz plany ja też mam parę planów jednak jeszcze dodaje coś do mojej listy

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też zaczełam już ferię, ale planów brak:(
    http://treamicii.blogspot.com/2016/01/2-lata-blogowy-snap.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zaczynam ferie drugą turą :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też zacząłem ferie. Nie mam większych planów, trochę odpocznę :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*