Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 3 stycznia 2016

Pozytywny grudzień + Zimowe inspiracje

Hej :)
Ostatnio mam spore opóźnienie z postami. Po świętach nie miałam czasu, żeby się za nie zabrać. Dlatego na razie będzie sporo postów podsumowujących miniony rok.

Grudzień był świetnym miesiącem. Takim bardzo pozytywnym. Dużo się działo fajnych rzeczy.

  • Dekorowanie pokoju. Uwielbiam ten czas przygotowań do świąt.
  • Urodziny bloga.
  • Super popołudnie spędzone z przyjaciółką Karoliną.
  • Super dzień spędzony z przyjaciółką Zosią.
  • Przedświąteczne zakupy.
  • Wycieczka klasowa do teatru na Opowieść Wigilijną
  • Jarmark Bożonarodzeniowy w Toruniu.
  • Ubieranie choinki z Tatą.
  • Pieczenie pierniczków.
  • Zawody Karate Kyokushin we Włocławku.
  • Wigilia klasowa.
  • Trening Mikołajkowy w moim klubie karate.
  • Wigilia i rodzinne święta.
  • Byliśmy u cioci w Toruniu.
  • Wypad na Sushi.
  • Impreza sylwestrowa. 

Dziś dla odmiany zamiast instagramowego mixa mam dla was kolaże z zimowymi inspiracjami ze strony weheartit.com




 Jam wam minął grudzień?

15 komentarzy:

  1. Mam takiego pieska jak na ostatniej inspiracji ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wspomnienia i cudne inspiracje! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się czytało :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że grudzień był dla Ciebie niezwykle udanym miesiącem :) Oby kolejne również były pełne cudownych wspomnień!
    Świetne inspiracje <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog <3
    zapraszam również do siebie zmiloscidozdjec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Booże kocham takie posty!
    Te paznokcie są mega! Ja nie umiem równo pociągnąć lakierem, co dopiero takie cudo zrobić XDD
    Pozdrawiam cieplutko ;*
    Obserwujemy? :) http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śietny blog, ciekawy , zaczynam obserwować :)
    a moze wspolna obserwacja? :) http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*