Moje perypetie

Moje perypetie

środa, 13 stycznia 2016

Prezenty świąteczne

Hej :)
Obiecałam, że ten post się pojawi. No i dziś wreszcie mogę go dodać. Część prezentów dokupowałam sama dlatego post z takim opóźnieniem. Dostałam kartę podarunkową do Empik-u i sporo kasy. Chciałam najpierw dokupić te rzeczy, które chciałam dostać. I dopiero zrobić post.

Rodzice bardzo lubią nas zaskakiwać. Zwłaszcza na święta starają się spełniać nasze marzenia. Tym razem nie liczyłam na jakieś konkretne rzeczy. Bardziej myślałam, że będą to drobniejsze prezenty. Typu książka, perfumy, gry czy jakiś film. W liście do Mikołaja napisałam co najbardziej chciałabym dostać. Nie liczyłam jednak na to, bo jak wiecie mieliśmy bardzo duży remont. Nawet nie macie pojęcia jakie było moje zaskoczenie po odpakowaniu prezentów. Dostałam dokładnie to o czym marzyłam. Zaskoczona byłam bardzo, bardzo. 

Bardzo dziękuję rodzicom za prezenty, które od nich dostałam. Tak najbardziej, najbardziej marzyłam o nowym laptopie i drukarce. Rodzice spełnili moje marzenie w 100%. Ale to nie wszystkie cudowności jakie od nich dostałam. Były też gry na xbox. I słodkości. Z pieniędzy, które dostałam dokupiłam sobie jeszcze książki, które dziś do mnie dotarły.


Od prababci dostałam śliczną bluzę z Miszką Minnie.


Od babci też dostałam wymarzone prezenty. Perfumy 1D, Adidas i elektryczną szczoteczkę do zębów. Wszystkie te rzeczy bardzo chciałam dostać. A babcia spełniła kolejne z moich marzeń.


Od chrzestnej dostałam kartę podarunkową do Empik-u. A od chrzestnego pieniążki. Z tych pieniędzy kupiłam sobie eos, filmy i płyty zespołów, które bardzo lubię.


Resztę pieniążków, która została mi ze świąt wylądowała w skarbonce i czeka na inne marzenia :)

A wy co znaleźliście pod choinką?
Jesteście zadowoleni ze swoich prezentów?

Ps. To już ostatni zaległy post. Reszta będzie już na bieżąco :)

12 komentarzy:

  1. Łaaaał ile ty prezentów dostałaś :D laptop najlepszy!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty ;)
    Ja ze swoich prezentów jestem MEGA zadowolona
    Zapraszam do mnie:
    lifestylleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dostałaś na prawdę genialne prezenty!:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW! Laptop? Eos? I inne? No dużo ich miałaś ;)

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. można wiedzieć ile tych pieniążków dostałaś?
    zazdroszcze ci ja najwięcej 100 złoty dostaję a jestem dużo starsza od ciebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*