Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 5 stycznia 2016

Ulubieńcy grudnia

Hej :)
Dziś przychodzę do was ze spóźnionymi ulubieńcami grudnia. O dziwo patrząc na poprzednie miesiące uzbierało się ich dosyć sporo. W ogóle grudzień był naprawdę świetnym miesiącem. Takim pozytywnym. Sporo się działo fajnych rzeczy. Fajnych rzeczy mi przybyło i je również będziecie mogli zobaczyć w ulubieńcach :)
Jak co roku ulubieńcy grudnia w świątecznej oprawie. Nie mogło zabraknąć lampek tym bardziej, że udało mi się zdobyć białe gwiazdki. Na które polowałam już w zeszłym roku.

Perfumy Katty Perry Mad Potion
Uwielbiam je. Pachną tak słodko jak cukierki.

Tonik Mixa
Dawno go nie używałam. Najpierw musiałam skończyć tonik z Ziaji z serii Manuka, który był tragiczny. Wróciłam do mojego starego toniku i jak zawsze jestem nim zachwycona.

Krem BB Under20
Ostatnio wróciłam też do tego kremu. Tylko, że teraz mam matujący o ciemniejszym odcieniu od poprzedniego. Wcześniej miałam jasny beż, a teraz naturalny i kolor jest dla mnie dużo lepszy. Tamten był za jasny

Eos truskawkowy sorbet
Używam go kolejny miesiąc i jest świetny. Bardzo dobrze nawilża i ślicznie pachnie.

Świeczka Yankee Candle Christmas Garland
Przez cały miesiąc paliłam tą świeczkę. Pchnie ślicznie świątecznym drzewkiem. Idealna na grudzień.

Płyta Linkin Park Hybrid Theory
Mój ulubiony zespół w ostatnim czasie i ulubiona płyta.

Gra Driver San Francisco

Film Harry Potter wszystkie części 
Jak co roku w grudniu obowiązkowy był maraton z Harrym Potterem.

Książka do kolorowania Harry Potter
Na Mikołajki od rodziców dostałam tą kolorowankę i jestem nią zachwycona. Fajnie tak samemu ilustrować Harrego.

Książka Gregor Przepowiednia Zagłady
Tą książkę zaczęłam czytać jakiś czas temu. Ale tak naprawdę dopiero w grudniu miałam czas porządnie do niej przysiąść. Polecam wam tą serię, bo jest naprawdę świetna.

Case Minionek
Moja ulubiona obudowa na telefon. Jestem od niego uzależniona.

Cukierki Daim 
Uwielbiam. Są pyszne i nie mogę się nim oprzeć.

Jakich wy mieliście ulubieńców grudnia?
Co sądzicie o moich ulubieńcach?

17 komentarzy:

  1. Super ulubieńcy :D
    Zapraszam:
    lifestylleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś uwielbiałam LP. Teraz niestety albo stety mi przeszło. :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny jest ten pokrowiec <3
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O jestem ciekawa jak pachnie ten perfum na skórze, uwielbiam zapachy katy Perry. Fajni ulubiency :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Daim'y są pyszne !:)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z Mixy mam płyn micelarny, który też jest świetny! Mam taką samą obudowe, kochany jest :3

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie kupuję taką dla córci na Allegro i mam nadzieję, że da mi trochę pokolorować ;) Ona ma 7 lat, ja ponad 30 i obie kochamy Harrego, to jest chyba nieuleczalne i nie mija z wiekiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*