Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 21 lutego 2016

Fakty o mnie + Zimowa sesja zdjęciowa

Hej :)
Na początku pisania bloga opisałam wam kilka faktów o mnie. Przez te dwa lata trochę się zmieniło. Dlatego dziś mam dla was kilka, kilkanaście, a może nawet kilkadziesiąt faktów o mnie. Zobaczymy jak będzie mi szło napisanie ich :)

  ♡♡♡

1. Mam jedenaście lat. W sumie rocznikowo to dwanaście. Wiele osób to dziwi patrząc na mnie i czytając moje posty. Wiem, że wyglądam na dużo starszą i w głowie też mam chyba bardziej poukładane niż większość moich rówieśników. Ale to w dużej mierze zasługa moich rodziców, bo zawsze traktowali mnie jak równą sobie. A nie dzieciaka. Mogę z nimi pogadać na każdy temat i wiem, że mnie zrozumieją. I nigdy nie wyśmieją moich problemów.

 ♡♡♡

2. W przeszłości zawiodłam się bardzo na dwóch osobach. To mnie zmieniło. Myślę, że stałam się twardsza. Pod pewnymi względami zmienił się mój charakter. Na pewno jestem bardziej wymagająca i nie cierpię jak ktoś zachowuje się dziecinnie w przyjaźni. 
 
♡♡♡

3. Mam wspaniałe przyjaciółki. Jedna z nich jest moją kuzynką.
  
♡♡♡

4.  W mamie mam prawdziwą przyjaciółkę. Moja mama jest bardzo wymagająca, twarda i nieustępliwa. Z drugiej strony jest mega ciepłą, kochającą osobą. Wiem, że dla mnie i mojej siostry zrobiłaby wszystko. Kiedy trzeba jest mamą. Ale najczęściej przyjaciółką, kumpelą. Spędzamy ze sobą bardzo dużo czasu. Uwielbiamy się razem wygłupiać, jeździć na zakupy, gadać o głupotach i poważnych rzeczach. Jeździć na różne wypady. Mama zawsze ze mną jeździ na wszystkie koncerty. Czy zabiera mnie z moimi przyjaciółkami na jakieś wypady.
 
♡♡♡

5. Uwielbiam podróżować. Od dziecka uwielbiałam jeździć samochodem. Jak miałam półtora roku potrafiłam budzić tatę, zaprowadzić go do kluczyków i w kółko mówić titit. Co oznaczało, że chcę jechać na przejażdżkę :) Do tej pory mi to zostało. Mogłabym jeździć wszędzie czy to samochodem czy autobusem. Uwielbiam zwiedzać nowe miejsca. 

  ♡♡♡

6. Będąc jeszcze w przedszkolu zaczęłam trenować karate. Jest to moja największa pasja. Treningi to całe moje życie. Jestem też najmłodsza w mojej grupie. Bo głównie trenują na niej osoby od 14 roku życia i dorośli. Ja zaczęłam trenować na niej mając 10 lat. I jest to mój trzeci klub. Wreszcie ten idealny z naprawdę świetnym trenerem. Który daje mega wycisk, ale z drugiej strony jest też mega motywujący. I wiem, że zawsze mogę do niego przyjść po radę.
 
♡♡♡

7.Bardzo lubię czytać książki. Jakieś dwa lata temu najczęściej czytałam książki o zwierzętach. Teraz najczęściej czytam przygodowe, fantasy. To moja ulubiona tematyka. Najmniej lubię książki takie życiowe. Jakoś mnie nie kręcą. Wolę odpłynąć w świat fantazji.
 
♡♡♡

8. Moją ulubioną muzyką jest rock. Rocka słucham najczęściej. Na nim się wychowałam, bo u nas na okrągło lecą jakieś rockowe kawałki. W sumie dzięki rodzicom odkryłam sporo zespołów, które uwielbiam. Ale słucham też popu i mam wiele ulubionych piosenek z tego gatunku czy wykonawców. Moje ulubione zespoły i wykonawcy to Linkin Park, One Direction, Queen, Metallica, System of a down, Katy Perry, Bon Jovi, Enej, Bednarek
 
♡♡♡

9. Mam obsesję na punkcie świeczek i wosków. Mam ich niezłą kolekcję. Uwielbiam jak w moim pokoju ładnie pachnie.

 ♡♡♡

10. Poza czytaniem książek uwielbiam oglądać filmy. Moje ulubione to cała seria Szybcy i wściekli, Dary anioła, cała seria Piraci z Karaibów, seria Niezgodna i oczywiście Harry Potter.
 
♡♡♡

11. Uwielbiam dekorować mój nowy pokój. Mam obsesję na punkcje poduszek. Mam ich całą masę i ciągle dokupuję nowe. No nie potrafię im się oprzeć :)
 
♡♡♡

12. Odkąd pierwszy raz posmakowałam sushi jest to moje ulubione danie. Najbardziej lubię je jeść w Domu Sushi w Toruniu. Tam robią obłędne sushi.
 
♡♡♡

13. Uwielbiam grać w gry na xbox. Najbardziej lubię grać w gry typowo chłopięce. Jak jest akcja, bijatyka, strzelanie czy wyścigi.
 
♡♡♡

14. Ostatnio mam obsesję na punkcie kolorowanek dla dorosłych. Ciągle dokupuję jakieś nowe kredki czy cienkopisy. Każdą wolną chwilę spędzam na kolorowaniu.

 ♡♡♡

15.Kiedyś nie cierpiałam matematyki, a teraz jest to mój ulubiony przedmiot.
 
♡♡♡

16. Mam mega łaskotki i to dosłownie w każdym miejscu. Jeszcze mnie nikt nie dotknie, a wiem że będę łaskotana to od razu się zwijam ze śmiechu.

  ♡♡♡

17. Mam 11 lat i 170cm wzrostu.
 
♡♡♡

18. Uwielbiam konie i kiedyś chciałabym nauczyć się na nich jeździć.

 ♡♡♡

19. Moją ulubioną aktorką jest Angelina Jolie, a aktorami Vin Diesel i Johny Deep

 ♡♡♡

20. W przyszłości chciałabym chodzić do klasy mundurowej, sportowej lub teatralnej. Jeszcze nie mogę się zdecydować.

 ♡♡♡

 Mam też dla was kilka zdjęć zrobionych jak jeszcze był u nas śnieg.


30 komentarzy:

  1. Ja bardzo często koloruje kolorowanki xd chociaz do nich sie tylko nie ograniczam a rysuje swoje "wymysły " ostatnio nawet zainwestowałam w Promarkery haha
    Miło mi bedzie jezeli skomentujesz nowy post :) paulinandmee.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też lubię rysować to co wpadnie mi do głowy :)

      Usuń
  2. Również uwielbiam serię szybkich i wściekłych :D
    fajne fotki :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodki psiak :) Ja również w mamie mam swoją przyjaciółkę. Taka więź jest cudowna :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjecia, lubimy podobne rzeczy :)
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że lubimy te same gatunki książek :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaskoczyłaś mnie swoim wzrostem. ;) wysoka bardzo jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mam nadzieję, że już więcej nie urosnę

      Usuń
  7. Moja mama też jest dla mnie niesamowicie bliską osobą. Mam nadzieję, że nasz kontakt się nie popsuje ;) Ładne zdjęcia!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się o niego dba to na pewno się nie popsuje :)

      Usuń
  8. Świetne fakty i zdjęcia :)
    Zapraszam Mój blog klik!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale śliczny piesek! Jego heterochromia jest urzekająca :))

    OdpowiedzUsuń
  11. O musze sama wreszcie spróbować sushi!:)
    Śliczne zdjęcie!

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Również kocham czytać! :)
    To naprawdę najwspanialsza sprawa, jeżeli mamę możemy też traktować jak przyjaciółkę, z którą potrafimy o wszystkim porozmawiać. Uwielbiam Johnny'ego Depp'a i wszystkie filmy, w których miał okazję zagrać.
    Świetnie przygotowałaś ten wpis, można się wiele o Tobie dowiedzieć :)
    Bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mamą nie raz czytamy sobie w myślach :) Niesamowite jest mieć taką więź.

      Usuń
  13. Świetny post , śliczne zdjęcia ❤️
    www.xthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*