Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 2 lutego 2016

Pozytywny styczeń +InstaMix

Hej :)
Styczeń już za nami. Czas na podsumowanie miesiąca.

To był najfajniejszy miesiąc w ostatnim czasie. Nowy rok rozpoczął się perfekcyjnie. Naprawdę dużo się działo. Ale też i sporo odpoczynku było. Zwłaszcza od nauki :) Tym razem ferie były idealne. Wykonałam 98% mojego planu i z tego bardzo się cieszę. Jedynie wypad do Gdańska nie wypalił. Przeszkodziła nam pogoda. Ale to nic, bo niedługo na pewno nadrobimy.

  • Dużo czasu spędzonego z moją psiną. Na co dzień nie mam aż tyle czasu, żeby wychodzić na spacery z psem. Zazwyczaj robi to mama lub babcia. Ale przez ten miesiąc sporo czasu miałyśmy dla siebie z moją psinką. Do tego śnieg po, którym Flicka uwielbia biegać.
  • Różne wypady zakupowe. Głównie filmy, muzyka, książki i gry.
  • Szkolna choinka. Było świetnie spędzić ten czas z naszą klasą. Dużo dobrego jedzenia, jeszcze więcej tańczenia i wygłupów.
  • Impreza urodzinowa mojej przyjaciółki Karoliny <3 Super impreza. Świetnie się bawiłam.
  • Ferie, ferie i jeszcze raz ferie. Masa wypadów i różnych innych rzeczy, ale o tym osobno :)
  • Przyjazd taty na tygodniowy urlop w pierwszym tygodniu ferii.
  • Łyżwy z rodzinką. Było świetnie. Roksana uczyła się jeździć, a ja prawie cały czas jej pilnowałam. Mnie za to mama doszkalała. Tata robił za fotografa.
  • Urodzinowo-imieninowe sushi. Rodzice mają w styczniu urodziny do tego tata jeszcze imieniny. Wybraliśmy się z tych trzech okazji na to co wszyscy uwielbiamy najbardziej. Czyli SUSHI <3 <3 <3
  • Wypad do kina z siostrą na Barbie tajne agentki. Bardzo lubię spędzać czas z moją młodszą siostrzyczką. Taka dobra siostra ze mnie he he
  • Rodzinny wypad na kręgle. 
  • Wypad do Bydgoszczy do mojej chrzestnej i chrzestnego Roksany. Było super. Wygłupy z chłopakami. Wujek zrobił nam sushi. No i zakupy w Ikea obowiązkowe :)
  • Karolina u mnie nocowała. Było świetnie.
  • Wypad na kręgle z Karoliną, Olą i moją siostrzyczką.
  • Ola u mnie nocowała.
  • Super dzień spędzony z kuzynką Wiki. Fajnie było, bo jednak u mnie nocowała.
  • Te ferie były naprawdę świetne. Super czas spędziłam z rodziną, ale też miałam masę czasu dla moich najbliższych przyjaciółek. Zosia też u mnie nocowała. Pogoda wreszcie zrobiła się fajna i mogłyśmy też wyskoczyć na miasto.

Tradycyjnie na koniec InstaMix z całego miesiąca :)

❄Czas na lekturę "W pustyni i w puszczy" ❄Sushi i Cztery ❄Wreszcie mamy śnieg ❄Pierwszy zimowy spacer z moją psinką ❄Ślimaczki ❄Po szkole obowiązkowy spacer Flicka ❄Po zakupach obiad w KFC ❄Zakupowo-prezentowo ❄WOŚP ❄W szkole ❄Kolejne książki przyszły ❄Choinka ❄Spacer z Flicką

❄Impreza urodzinowa Karoliny ❄Czytamy z Flicką Niezgodną ❄Na łyżwach z rodzinką ❄Rodzinnie na sushi z okazji urodzin rodziców i imienin taty ❄Z Roksaną na Barbie tajne agentki

❄Udało mi się kupić dwie książki One Direction za 10zł ❄Rodzinnie na kręglach ❄Rodzinny obiad w Pizza Hut ❄Kolejne gry wpadły do kolekcji ❄Jedziemy do Bydgoszczy ❄U cioci i wujka z chłopakami ❄Wujek zrobił nam pycha sushi ❄Zakupy z Ikea

❄Karolina u mnie nocuje ❄Kręgle z przyjaciółkami ❄Po kręglach obowiązkowo obiad w Pizza Hut ❄Ola u mnie nocuje ❄Gofry ❄Małe zakupy ❄Wiki u mnie nocuje ❄Objadamy się sushi z Zosią i Roksaną ❄Zosia u mnie nocuje ❄Pyszne śniadanko

❄Z Zosią na mieście ❄Małe zakupy ❄Czas na Zbuntowaną ❄Zmiana dekoracji w pokoju

Jak wam minął styczeń?
Mieliście, macie czy będziecie mieć ferie?

22 komentarze:

  1. Super post !
    Paulinandmee.blogspot.com miło mi bedzie jesli skomentujesz nowy post :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super *-* Zdjęcia genialne!
    http://zapiski-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie te Twoje mixy :D
    fajnie że miesiąc udany :D
    http://grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super mix zdjęć!
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/02/enter-ninja.html - Zapraszam na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post ! Fajnie, że styczeń był dla Ciebie udany :)
    anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, rzeczywiście sporo się działo :)
    fajnie, że styczeń był dla Ciebie udany, dla mnie nie był najgorszy :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie dni kiedy dużo się dzieje :)

      Usuń
  7. Fajny post, a zdjęcia cudowne. *.*
    Zapraszam:
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 książki 1D za 10zł? Interes życia, haha :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę aktywny miesiąc xd


    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*