Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 28 lutego 2016

Ulubieńcy lutego :)

Hej :)
Jak co miesiąc przychodzę do was z ulubieńcami miesiąca. Nie będzie ich jakoś dużo, bo w sumie w lutym nie miałam jakiś szczególnych ulubieńców. Ale kilka rzeczy mogę wam polecić.

Krem BB Under 20
 Chyba najbardziej lubię ten krem ze wszystkich jakie miałam. Jak na krem BB ma bardzo dobre krycie w porównaniu z innymi kremami tego typu.


Szampon do włosów Gliss Kur Million Gloss 
Jest to jeden z moich ulubionych szamponów w ostatnim czasie. Ogólnie używam szamponu z Baby Dream, ale w tym się zakochałam. Bo nawet bez odżywki włosy po nim fajnie się rozczesują. Są miękkie i miłe w dotyku.


Krem do rąk Garnier 
Kremów do rąk mam całą masę. Ale z tego jestem najbardziej zadowolona. Świetnie nawilża i pięknie pachnie.


Jeździec znikąd
Świetny film z moim ulubionym aktorem. Naprawdę mogę wam go polecić. Dużo akcji, ale też i świetnego humoru.


Harry Potter cała seria. 
Maraton z Harrym musiał być he he :)


Szybcy i wściekli 
 Moja ulubiona seria. Mogłabym na okrągło oglądać.


Zbuntowana


Kolorowanka Harry Potter


Maltesers


Gorąca czekolada z bitą śmietaną


Smoothie z ananasa, kiwi i kokosa


Tulipany
 W lutym na okrągło miałam kwiaty w pokoju. A to z okazji walentynek to z innych ważnych okazji. I bez okazji. Uwielbiam te kwiaty.


A wy jakich macie ulubieńców lutego?

26 komentarzy:

  1. Ja również uwielbiam HP, a tą czekoladą z bitą śmietaną tylko narobiłaś mi smaka, a ja słodkiego w poście nie jem :D

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można wypić jak już post się skończy :)

      Usuń
  2. Muszę wypróbować tego kremu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ❤️
    www.xthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tulipany uwielbiam :) mają śliczny zapach

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetni ulubieńcy i narobiłaś mi ochoty na gorącą czekoladę :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajni ulubieńcy ^^ Szampon do włosów Gliss Kur Million Gloss posiadałam i jestem strasznie z niego niezadowolona. Drugi raz na pewno tego produktu nie zakupię.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne włosy i u każdego inaczej ten produkt będzie się sprawdzał. Ja mam już drugie opakowanie i dla mnie jest świetny.

      Usuń
  7. To smoothie musi być pyszne! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny blog i cudowne pomysły ! a zdjęcia to już w ogóle mistrzostwo świata :) rób dalej to co robisz bo fajnie ci to wychodzi :) a w wolnym czasie zapraszam do Siebie :)
    http://modnemadam.blogspot.com/2016/02/ysl-yves-saint-laurent.html

    OdpowiedzUsuń
  9. szybcy i wściekli,kocham! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*