Moje perypetie

Moje perypetie

środa, 10 lutego 2016

Ulubieńcy stycznia

Hej :)
Dziś przychodzę do was z kolejnymi ulubieńcami miesiąca. Nie jest ich bardzo dużo. Ale też nie chciałam się powtarzać z częścią ulubieńców z grudnia. Bo sporo z nich i w styczniu do moich ulubieńców należało. Ale stwierdziłam, że bez sensu będzie się z nimi powtarzać.

Filmy "Trzej Muszkieterowie", "Wild Child"

Książki "Cztery", "Niezgodna"

Gry "Driver", " Władca pierścieni", "Tomb Rider"

 Muzyka to głównie Linkin Park

Perfumy One Direction "Our Moment"

Wosk z Kringle Candle

Mirinda

Sushi

Gofry

A wy jakich mieliście ulubieńców stycznia?

8 komentarzy:

  1. Fajni ulubieńcy! :)
    http://klaudiaklutkowskafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wild child jest genialne! A Emma Roberts to mistrzowstwo w tej roli!

    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/02/z-serii-polecam-good-book-cyrk-nocy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle już słyszałam o tych książkach, ale jakoś nie mogę zabrać się za czytanie. Super ulubieńcy!
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajni ulubieńcy nie oglądałam filmów,więc muszę to nadrobić ;)
    zapraszam do siebie
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo są naprawdę fajne. Taki relaks po ciężkim dniu :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*