Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 19 lutego 2016

Woski Yankee Candle #4

Hej  :)

Dziś przychodzą do was z kolejną recenzją wosków Yankee Candle z goodies.pl
Chciałabym wam opisać kolejne woski, które testowałam w ostatnim czasie. Wszystkie cztery mają naprawdę fajne zapachy i wszystkie mi się podobały. Ja zawsze palę od razu cały wosk. Nie lubię ich rozdzielać. Wydaje mi się, że wtedy najfajniej pachną i zazwyczaj starczają mi na tydzień regularnego palenia.  
 

Christmas Eve


Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: słodkie śliwki, owoce kandyzowane.

Słodki zapach. Nie jest duszący mimo swojej słodyczy. Bardzo przyjemny. Pachnie jak wigilijny kompot z suszu z dużą ilością słodkich śliwek.
Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: nasączone koniakiem rodzynki zatopione w maślano-waniliowym cieście doprawionym odrobiną cynamonu.

Wanilia połączona z rodzynkami i karmelem.
 
Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: truskawka, bita śmietana.

Ten zapach przypomina mi truskawkową masę do tortu. Mniam :)


Berry Trifle 


Wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o orzeźwiającym zapachu owoców jagodowych zatopionych w delikatnym kremie waniliowym.

Zapach subtelny. Nie duszący. Nie jest też bardzo intensywny. Nie jest tak wyrazisty jak n. Tarte Tatin, który jak na razie jest jednym z moich ulubionych zapachów. Zapach słodki. Wyczuwalne maliny, truskawka, jeżyna.

Mieliście już do czynienia z woskami Yankee Candle?
Jak wam się podobają?

16 komentarzy:

  1. Kocham te świeczki! obłędnie pachną :-) BUziaki Kochana
    Klikniesz u mnie?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie miałam z tymi woskami do czynienia. Ale wyglądają tak ładnie, a zapach pewnie jest cudowny! Może się na nie skuszę ;D
    http://zapiski-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Berry Triffle bardzo lubię :) właśnie króluje w moim kominku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszą pięknie pachnieć! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/ --> Zaobserwuj! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Najchętniej wzięłabym ten pierwszy, jeśli chodzi o zapach. :) Nie miałam jeszcze ani jednego z tych wosków. ;)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypomniałaś mi że miałam sobie kupić kominek ;d
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam w ogóle żadnego z tych wosków, jakoś zawsze kupowałam olejki ;D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejków w sumie nigdy nie próbowałam.

      Usuń
  8. Z yankee candle mam 14 wosków. Niektóre gorsze niektóre lepsze. Z tych tutaj nie miałam ani jednego :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*