Moje perypetie

Moje perypetie

poniedziałek, 21 marca 2016

Sister Tag na urodziny Roksany

Hej :)
Dziś moja siostrzyczka Roksana ma urodziny. W zeszłym roku z tej okazji na blogu pojawił się Sister Tag. W tym roku postanowiłam też zrobić ten tag. Takie porównanie co się zmieniło przez ten rok.
Niestety post nie mógł pojawić się od rana tak jak planowałam, bo nie zdążyłyśmy zrobić do niego zdjęć przez weekend. Ale za to w urodziny Roksany miałyśmy fajny ubaw robiąc sesję z balonami. Mam nadzieję, że post i zdjęcia wam się spodobają :)


Która jest starsza?
O: Ja
R: Oliwia

Czy jesteście do siebie podobne?
O: Trochę
R: Nie

Czy macie drugie imię?
 O: Sara
R: Maja

Najlepsze wspólne wspomnienie?
O: Wyjazd w góry i do Pragi. 
R: Robienie zamków z piasku na plaży w Łebie.


Opisz drugą jednym słowem?
O: Uparta
R: Kochana

Często się kłócicie?
O: Nie
R: Nie

Macie wspólny pokój?
O: Po remoncie mamy oddzielne pokoje. Tak gdzieś od pół roku.
R: Od wakacji mam swój pokój.

Wymarzona praca?
O: Weterynarz lub pracownik w schronisku dla zwierząt.
R: Agentka


Co lubicie robić razem?
O: Grać w gry planszowe, wygłupiać się i rysować.
R: Oglądać razem  YT, wygłupiać się i rysować.

Ulubiona firma kosmetyczna?
O: Dove
R: Baby dream


Co cię wkurza w drugiej?
O: Że jest uparta.
R: Jak jest złośliwa.

Jeśli mogłybyście wyjechać razem gdziekolwiek, gdzie byście pojechały?
O: Dania, Chorwacja, Ameryka, Anglia i jeszcze raz Czechy
R: Warszawa i do taty do Dani


Wasz ulubiony żart/ powiedzenie?
O: Nie mamy takiego.
R: Nie mam takiego.

Która dłużej szykuje się rano?
O: Roksana
R: Ja

Ulubiona pora roku?
O: Lato
R: Wiosna i lato

Ulubiona piosenka?
O: Linkin Park ,,Don' t Stay"
R: Linkin Park ,,Crawling"


Jak to jest mieć siostrę uzależnioną od bloga?
R: Fajnie bo chodzimy na różne sesje zdjęciowe.

Wysokie czy płaskie buty?
O: Płaskie
R: Płaskie buty.

Spodnie czy sukienka?
O: Spodnie
R: Spodnie

Ulubione zwierzątko?
O: Pies
R: Pies


Komedia, horror czy romans?
O: Komedia
R: Komedia

Samsung, Sony czy iPhone?
O: Sony
R: Sony

Ulubiony film?
O: Harry Potter
R: Harry Potter


Czy jesz coś dziwnego?
O: W sumie to nie. Chociaż dla niektórych dziwne może być to, że uwielbiam sushi. Mogłabym je jeść codziennie.
R: Nie

Czy macie na sobie cokolwiek podobnego?
O: teraz nie mamy na sobie podobnych rzeczy. Ale mamy takie same sukienki i bluzki na lato.
R: Nie, ale mamy takie same spódniczki.

Ulubiony program/ serial TV?
O: Master Chef junior
R: Master Chef junior


Moja wiosenka <3

środa, 16 marca 2016

Weekend... Zakupy... Kino... Nocka z Wiki

Hej :)

W piątek po szkole pojechałyśmy z mamą do Włocławka. Zrobiłyśmy sobie taki wypad we dnie. Bardzo lubię takie dni kiedy mamy z mamą czas tylko dla siebie. Możemy pogadać. Spędzić fajnie czas. Najpierw poszłyśmy do Sowy zamówić tort urodzinowy dla mojej siostrzyczki.
Chciałam też kupić czarne Superstary. Poszłyśmy z mamą do Sizzer. Znalazłam te idealne. Całe czarne, mój ulubiony kolor. Z resztą nie chciałam białych, bo moja mama ma białe i po jakimś czasie ta guma, która jest na czubkach po prostu żółknie.
Pochodziłyśmy jeszcze po sklepach, ale jakoś nic szczególnego nie wpadło mi w oko. Z resztą też nie miałyśmy aż tyle czasu, bo na 14:30 szłyśmy do kina.
Wreszcie doczekałam się kolejnej części z Trylogii Niezgodna :) Wierną czytałam przed filmem, więc mniej więcej wiedziałam co się będzie działo. Ale jak to z filmami bywa dużo rzeczy, które były w książce nie było w filmie. Ogólnie film bardzo mi się podobał mimo tych kilku niedoskonałości.


W sobotę przyjechała do mnie kuzynka. Świetnie się bawiłyśmy. Trochę posiedziałyśmy w domu. Oczywiście oglądałyśmy YT. Od którego obie jesteśmy uzależnione. Z mamą wcześniej uzgodniłam, że nie będziemy jadły obiadu w domu tylko zjemy coś na mieście. Razem z nami poszła też moja młodsza siostrzyczka. Nie chciałyśmy zostawiać samej w domu. Bo wiem, że byłoby jej przykro, że też nie może spędzić czasu z Wiki. Na obiad poszłyśmy do Orientu. W sumie to moja ulubiona restauracja w moim mieście. Ciężko nam było zdecydować się co wziąć do zjedzenia. Bo wybór jest duży i dużo pysznych rzeczy. W końcu się zdecydowałyśmy. Ja z kuzynką wzięłyśmy kebab, a siostra hamburgera. Było bardzo pysznie. Po naszym obiedzie zrobiłyśmy sobie spacer. Poszłyśmy bulwarami, a potem na skatepark. Zaczęło się robić ciemno, więc wróciłyśmy do domu. Rozgrzałyśmy się, pojadłyśmy ptasiego mleczka z Wedel. Zagrałyśmy w gry na Xbox360. Obejrzałyśmy fajne filmy "Wredne dziewczyny", "Wredne dziewczyny 2" i "Zwariowany piątek". W czasie oglądania rysowałyśmy. Rysunki wyszły nam super. Siedziałyśmy chyba do północy, albo i dłużej.


W niedzielę wstałyśmy dosyć wcześnie jak na takie długie siedzenie. Szkoda tylko, że czas tak szybko zleciał, bo przed 12:00 przyjechała po Wiki mama. A my dalej w piżamach siedziałyśmy he he :) Chciałyśmy jeszcze trochę posiedzieć, ale niestety ciocia się spieszyła i niestety Wiki nie mogła dłużej zostać.

Jak wam minął weekend?

piątek, 11 marca 2016

Moje kosmetyki

Hej :)
Dziś przychodzę do was z postem o kosmetykach, których używam na co dzień. W sumie to wychodzi na to, że co roku w marcu mam dla was taki post. No, ale zawsze się coś zmienia. Sprawdzam nowe kosmetyki, czasami wracam do tych sprawdzonych. Dziś będzie trochę nowości, których używam od niedawna.

Kosmetyki do twarzy


Barwa siarkowa - żel siarkowy antytrądzikowy
Dopiero zaczęłam go używać, więc na razie nie mogę powiedzieć o nim nic konkretnego.


Barwa siarkowa - tonik siarkowy antytrądzikowy
 Dopiero zaczęłam go używać, więc na razie nie mogę powiedzieć o nim nic konkretnego.


Barwa siarkowa - krem siarkowy długotrwale nawilżający
 Dopiero zaczęłam go używać, więc na razie nie mogę powiedzieć o nim nic konkretnego.


Ziaja - pasta do głębokiego oczyszczania twarzy.
Ogólnie cała ta seria jest dla mnie jedną, wielką porażką. Ale ta pasta jest naprawdę dobra. Delikatnie peelinguje twarz nie podrażniając jej.


Under 20 - krem BB
Stosowałam wiele kremów BB i z tego jestem najbardziej zadowolona. Przede wszystkim ma chyba najlepsze krycie. Co ma dla mnie duże znaczenie. 


Vibo - korektor
Korektor jest ok. Dobrze przykrywa cienie pod oczami. Jestem z niego zadowolona.


Eos - balsam do ust o zapachu summer fruits
Bardzo dobrze nawilża i do tego obłędnie pachnie.


Alterra - balsam do ust.
Jednak ja nie używam jej do ust. Dużo fajniej sprawdza się jako odżywka do rzęs. Jest na pewno bardziej naturalna od typowych odżywek do rzęs. Głównym jej składnikiem jest olej rycynowy, który jak wiadomo świetnie odżywia włosy i rzęsy.


Kosmetyki do ciała


Dove - żel pod prysznic


Dove - żel pod prysznic


Isana - żel pod prysznic


Isana - żel pod prysznic


Dove - balsam do ciała
Bardzo lubię te balsamy do ciała, bo ładnie pachną i dobrze nawilżają moją skórę.


Issana - krem do ciała
Fajnie pachnie i nawet dobrze nawilża. Kiedyś używałam go jako maski do włosów.


Slim no limit - peeling do ciała.
Dobrze peelinguje skórę. Nie podrażnia jej, bo jest bardzo drobny. Pięknie pachnie.


Lady speed stick - antyprespirant
Jest to najlepszy antyprespirant jaki miałam do tej pory.


Garnier - krem do rąk 
Uwielbiam ten krem do rąk. Nawet ostatnio był w moich ulubieńcach.


Kosmetyki do włosów


Baby Dream - szampon do włosów
Tego szamponu używam już od kilku lat. Dzięki niemu moje włosy nie przetłuszczają się tak jak kiedyś. 


Gliss Kur - szampon do włosów Million Gloss
Jest to mój ulubieniec w ostatnim czasie. Włosy po nim są miękkie i puszyste. 


Gliss Kur - odżywka do włosów
Odżywka jest ok. Chociaż po szamponie myślałam, że będzie dużo lepsza.


Bioelixire - maska do włosów.
Uwielbiam tą maskę. Używam jej już od bardzo długiego czasu. Jest naprawdę świetna.


Bioelixire -olejek arganowy
Mój kolejny ulubiony kosmetyk do włosów.


 Perfumy


One Direction - Our Moment


Adidas - Get ready!


Katy Perry - Royal Revolution


Katy Perry - Killer Queen


Katy Perry - Mad potion



 Jakich wy używacie kosmetyków?
Polecilibyście mi wasze ulubione?
Co sądzicie o tych, których ja używam?

środa, 9 marca 2016

Świeczka Yankee Candle #5

Hej :)


Dziś przychodzę do was z kolejną recenzją świeczki Yankee Candle z goodies.pl
Jest to moja druga świeczka z Yankee. Jestem w nich zakochana. Zupełnie nie można ich porównać ze zwykłymi świeczkami zapachowymi. Po prostu się nie da, bo jakościowo jest mega różnica. Na pewno są warte swojej ceny. Pachną obłędnie. Wypalają się bardzo powoli, więc starczają na dużo dłużej.

Dziś chciałabym wam polecić świeczkę o zapachu Vanilla Bourbon


  Duży słój z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu tajemniczej, słodkiej mieszanki z odrobiną mocnego bourbona i grubą warstwą kremu posypanego wanilią.

Uwielbiam tą świeczkę. Jej zapach jest niesamowity. W porównaniu z Christmas Garland jest dużo delikatniejsza w odbiorze. Jej słodki zapach cudownie roznosi się po pokoju, ale nie jest przytłaczający. Czujemy kawę połączoną z zapachem cukierków karmelkowych robionych na patelni. Bardzo też kojarzy mi się z zapachem kawy waniliowej z Dunkin' Donuts. W przeciwieństwie do wosku nie zmienia swojego pierwotnego zapachu.


Co sądzicie o świeczkach Yankee Candle?
Znacie ten zapach?

niedziela, 6 marca 2016

Best Friend Tag z Zosią :)

Hej :)
Dziś przychodzę do was z tagiem, który przygotowałam dla was razem z moją przyjaciółką Zosią. 

Myślałam o nim już dużo wcześniej, ale jakoś się nie złożyło do zrobienia go. Zosia przyszła do mnie w piątek po szkole. Spędziłyśmy razem super dzień. Byłyśmy na małym wypadzie i pysznym obiedzie. Po powrocie do mnie wzięłyśmy się za tag. Miałyśmy przy robieniu go niezłą frajdę. 

Zapraszam do czytania i oglądania naszych wspólnych zdjęć podczas tworzenia tagu :)


1. Jak i gdzie się poznałyście?
Ja: Poznałyśmy się w przedszkolu
Zosia: Również mi się wydaje, że w przedszkolu

2. Jakie jest Wasze najlepsze wspólne wspomnienie?
Ja: Wspólna nocka w ferie
Zosia: Nocka w ferie

3. Opiszcie siebie jednym słowem?
Ja: Wspaniała
Zosia: Kochana

4. Wymarzona praca Twojej przyjaciółki?
Ja: Bycie fotografem
Zosia: Profesjonalna makijażystka


5. Co Was w sobie denerwuje?
Ja: Nie wiem
Zosia: Nie wiem ;)

6. Jak mogłybyście gdzieś razem pojechać gdzie by to było?
Ja: Ameryka, Tokyo, Francja, Chorwacja, Włochy, Anglia, Dania
Zosia: Tokyo, Grecja, Paryż, Włochy, Azja, Słowacja, Brazylia, Los Angeles, New York,

7. Najlepszy kawał , żart , z którego tylko wy się śmiejecie?
Ja: Wchodzi rybak do stajni i krzyczy o koń!
Zosia:Wchodzi rybak do stajni i krzyczy: "O! Koń!"

8. Komu zajmuje dłużej wyszykowanie się rano?
Ja: Zosia
Zosia: Mi


9. Ulubiona pora roku Twojej przyjaciółki?
Ja: Lato, Wiosna i Jesień
Zosia: Lato oraz wiosna

10. Ulubiona piosenka Twojej przyjaciółki?
Ja: Linkin Park- breaking the habit
Zosia: Linkin Park- Wretches And Kings

11. Szpilki czy płaskie buty?
Ja: Płaskie
Zosia: Płaskie

12. Spodnie czy sukienki?
Ja: To i to
Zosia: Spodnie


13. Ulubione zwierzę Twojej przyjaciółki?
Ja: psy, myszoskoczki, świnki morskie, wilki
Zosia: Psy, wilki, konie

14. Co najbardziej w sobie lubicie?
Ja: To, że jest przyjazna i słodka
Zosia: To, że jest miła oraz koleżeńska

15.  Komedia, przygodowy czy filmy romantyczne?
Ja: Filmy przygodowe
Zosia: Komedie,  filmy przygodow

16.  Sony, Samsung czy Iphone?
Ja: Sony
Zosia: Samsung


17. Ulubiony film?
Ja: Szybcy i Wściekli wszystkie części
Zosia: Cała seria Harrego Pottera

18. Macie wspólne hobby?
Ja: Rysowanie i robienie wspólnych selfie
Zosia: Wspólne rysowanie i robienie wspólnych zdjęć

19. Ulubiony program telewizyjny?
Ja: Agent gwiazdy, Master Chef Junior
Zosia: Ugotowani, Mam Talent


 Jestem ciekawa czy tag wam się spodobał?
Co sądzicie o tego typu postach?