Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 6 marca 2016

Best Friend Tag z Zosią :)

Hej :)
Dziś przychodzę do was z tagiem, który przygotowałam dla was razem z moją przyjaciółką Zosią. 

Myślałam o nim już dużo wcześniej, ale jakoś się nie złożyło do zrobienia go. Zosia przyszła do mnie w piątek po szkole. Spędziłyśmy razem super dzień. Byłyśmy na małym wypadzie i pysznym obiedzie. Po powrocie do mnie wzięłyśmy się za tag. Miałyśmy przy robieniu go niezłą frajdę. 

Zapraszam do czytania i oglądania naszych wspólnych zdjęć podczas tworzenia tagu :)


1. Jak i gdzie się poznałyście?
Ja: Poznałyśmy się w przedszkolu
Zosia: Również mi się wydaje, że w przedszkolu

2. Jakie jest Wasze najlepsze wspólne wspomnienie?
Ja: Wspólna nocka w ferie
Zosia: Nocka w ferie

3. Opiszcie siebie jednym słowem?
Ja: Wspaniała
Zosia: Kochana

4. Wymarzona praca Twojej przyjaciółki?
Ja: Bycie fotografem
Zosia: Profesjonalna makijażystka


5. Co Was w sobie denerwuje?
Ja: Nie wiem
Zosia: Nie wiem ;)

6. Jak mogłybyście gdzieś razem pojechać gdzie by to było?
Ja: Ameryka, Tokyo, Francja, Chorwacja, Włochy, Anglia, Dania
Zosia: Tokyo, Grecja, Paryż, Włochy, Azja, Słowacja, Brazylia, Los Angeles, New York,

7. Najlepszy kawał , żart , z którego tylko wy się śmiejecie?
Ja: Wchodzi rybak do stajni i krzyczy o koń!
Zosia:Wchodzi rybak do stajni i krzyczy: "O! Koń!"

8. Komu zajmuje dłużej wyszykowanie się rano?
Ja: Zosia
Zosia: Mi


9. Ulubiona pora roku Twojej przyjaciółki?
Ja: Lato, Wiosna i Jesień
Zosia: Lato oraz wiosna

10. Ulubiona piosenka Twojej przyjaciółki?
Ja: Linkin Park- breaking the habit
Zosia: Linkin Park- Wretches And Kings

11. Szpilki czy płaskie buty?
Ja: Płaskie
Zosia: Płaskie

12. Spodnie czy sukienki?
Ja: To i to
Zosia: Spodnie


13. Ulubione zwierzę Twojej przyjaciółki?
Ja: psy, myszoskoczki, świnki morskie, wilki
Zosia: Psy, wilki, konie

14. Co najbardziej w sobie lubicie?
Ja: To, że jest przyjazna i słodka
Zosia: To, że jest miła oraz koleżeńska

15.  Komedia, przygodowy czy filmy romantyczne?
Ja: Filmy przygodowe
Zosia: Komedie,  filmy przygodow

16.  Sony, Samsung czy Iphone?
Ja: Sony
Zosia: Samsung


17. Ulubiony film?
Ja: Szybcy i Wściekli wszystkie części
Zosia: Cała seria Harrego Pottera

18. Macie wspólne hobby?
Ja: Rysowanie i robienie wspólnych selfie
Zosia: Wspólne rysowanie i robienie wspólnych zdjęć

19. Ulubiony program telewizyjny?
Ja: Agent gwiazdy, Master Chef Junior
Zosia: Ugotowani, Mam Talent


 Jestem ciekawa czy tag wam się spodobał?
Co sądzicie o tego typu postach?

10 komentarzy:

  1. Super zdjęcia i odpowiedzi! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy tag i natrafiłam na niego pierwszy raz. Cudownie jest mieć przyjaciółkę z którą ma się tyle wspólnego. Jesteście niesamowite.
    Pozdrawiam ! :)

    https://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych czasach ciężko trafić na tą prawdziwą. Dwa razy już się zawiodłam. Ale na szczęście teraz mam samych szczerych i prawdziwych przyjaciół.

      Usuń
  4. Dużo odpowiedzi się wam pokrywa, super! :)

    http://hybrydowelove-julson.blogspot.com/2016/03/zmalujmy-cos.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! ;P
    Zapraszam do siebie:
    aweja-o-wszystkim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten post wpadł mi w oko najbardziej, bardzo dobrze przygotowany, podoba mi się!
    blackcoffe-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*