Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 4 marca 2016

Francuskie ślimaczki - przepis

Hej :)


Dziś przychodzę do was z dawno obiecanym przepisem na ślimaczki z ciasta francuskiego. Bardzo je lubię. Są też bardzo proste w wykonaniu. Do tego bardzo szybko się je robi.
 

 Składniki:
  • ciasto francuskie
  • serek ricotta 
  • cukier 
  • pół tabliczki mlecznej czekolady 
  • żółtko
 

Wykonanie :
Rozwijamy ciasto francuskie i smarujemy je serkiem ricotta. Całość posypujemy cukrem. Czekoladę kroimy na drobne kawałki. Mniejsze, większe w zależności od upodobań. Zamiast czekolady możemy też dodać rodzynki, orzechy to co lubicie. Czekoladę rozsypujemy po całości ciasta francuskiego i zwijamy je jak roladę. Kroimy na około centymetrowe kawałki. Rozkładamy na blasze wyłożonej papierem do pieczenia. Smarujemy rozbełtanym żółtkiem, lekko posypujemy cukrem. Pieczemy w piekarniku rozgrzanym do 200 stopni przez 15-20 minut.


Smacznego!

22 komentarze:

  1. Cudownie wygląda to danie <3
    na pewno wypróbuje przepis
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je uwielbiam zwłaszcza jak są jeszcze ciepłe :)

      Usuń
  2. Musza być pyszne :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pycha!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda smacznie, prosto się robi... idealnie dla mnie!
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko je się robi i są mega pyszne zwłaszcza na ciepło :)

      Usuń
  5. OMG ,aż zrobiłam się głodna. Z racji tego,że lubię robić takiego typu rzeczy w kuchni przepis zapiszę :**

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa czy już go robiłaś? :)

      Usuń
  6. wyglądają pięknie, aż chce się zjeść :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mm pycha ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszności, na pewno przetestuję przepis!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają przepysznie :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wow wyglądają przepysznie, pierwszy raz widzę takie ślimaczki ;)
    Mój blog kasiakoniakowska

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*