Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 11 marca 2016

Moje kosmetyki

Hej :)
Dziś przychodzę do was z postem o kosmetykach, których używam na co dzień. W sumie to wychodzi na to, że co roku w marcu mam dla was taki post. No, ale zawsze się coś zmienia. Sprawdzam nowe kosmetyki, czasami wracam do tych sprawdzonych. Dziś będzie trochę nowości, których używam od niedawna.

Kosmetyki do twarzy


Barwa siarkowa - żel siarkowy antytrądzikowy
Dopiero zaczęłam go używać, więc na razie nie mogę powiedzieć o nim nic konkretnego.


Barwa siarkowa - tonik siarkowy antytrądzikowy
 Dopiero zaczęłam go używać, więc na razie nie mogę powiedzieć o nim nic konkretnego.


Barwa siarkowa - krem siarkowy długotrwale nawilżający
 Dopiero zaczęłam go używać, więc na razie nie mogę powiedzieć o nim nic konkretnego.


Ziaja - pasta do głębokiego oczyszczania twarzy.
Ogólnie cała ta seria jest dla mnie jedną, wielką porażką. Ale ta pasta jest naprawdę dobra. Delikatnie peelinguje twarz nie podrażniając jej.


Under 20 - krem BB
Stosowałam wiele kremów BB i z tego jestem najbardziej zadowolona. Przede wszystkim ma chyba najlepsze krycie. Co ma dla mnie duże znaczenie. 


Vibo - korektor
Korektor jest ok. Dobrze przykrywa cienie pod oczami. Jestem z niego zadowolona.


Eos - balsam do ust o zapachu summer fruits
Bardzo dobrze nawilża i do tego obłędnie pachnie.


Alterra - balsam do ust.
Jednak ja nie używam jej do ust. Dużo fajniej sprawdza się jako odżywka do rzęs. Jest na pewno bardziej naturalna od typowych odżywek do rzęs. Głównym jej składnikiem jest olej rycynowy, który jak wiadomo świetnie odżywia włosy i rzęsy.


Kosmetyki do ciała


Dove - żel pod prysznic


Dove - żel pod prysznic


Isana - żel pod prysznic


Isana - żel pod prysznic


Dove - balsam do ciała
Bardzo lubię te balsamy do ciała, bo ładnie pachną i dobrze nawilżają moją skórę.


Issana - krem do ciała
Fajnie pachnie i nawet dobrze nawilża. Kiedyś używałam go jako maski do włosów.


Slim no limit - peeling do ciała.
Dobrze peelinguje skórę. Nie podrażnia jej, bo jest bardzo drobny. Pięknie pachnie.


Lady speed stick - antyprespirant
Jest to najlepszy antyprespirant jaki miałam do tej pory.


Garnier - krem do rąk 
Uwielbiam ten krem do rąk. Nawet ostatnio był w moich ulubieńcach.


Kosmetyki do włosów


Baby Dream - szampon do włosów
Tego szamponu używam już od kilku lat. Dzięki niemu moje włosy nie przetłuszczają się tak jak kiedyś. 


Gliss Kur - szampon do włosów Million Gloss
Jest to mój ulubieniec w ostatnim czasie. Włosy po nim są miękkie i puszyste. 


Gliss Kur - odżywka do włosów
Odżywka jest ok. Chociaż po szamponie myślałam, że będzie dużo lepsza.


Bioelixire - maska do włosów.
Uwielbiam tą maskę. Używam jej już od bardzo długiego czasu. Jest naprawdę świetna.


Bioelixire -olejek arganowy
Mój kolejny ulubiony kosmetyk do włosów.


 Perfumy


One Direction - Our Moment


Adidas - Get ready!


Katy Perry - Royal Revolution


Katy Perry - Killer Queen


Katy Perry - Mad potion



 Jakich wy używacie kosmetyków?
Polecilibyście mi wasze ulubione?
Co sądzicie o tych, których ja używam?

12 komentarzy:

  1. Świetne kosmetyki! Parę z nich miałam okazję używać :)
    Jeśli chodzi o mnie to w sumie nie znalazłam jeszcze ulubionych kosmetyków, stale kupuję coś innego.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zazwyczaj wyszukuję innych, bo ciężko jest trafić na te idealne. Ale z niektórych jestem tak zadowolona, że ciągle do nich wracam.

      Usuń
  2. Ciekawe kosmetyki. Z niektórych korzystałam i również miałam okazję wypróbować szampon Gliss Kur. Niestety dla mnie ten szampon był okropny, a efekt nie był taki jak oczekiwałam. Po tym produkcie moje włosy były bardzo suche. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to z kosmetykami dla jednych będzie super. A dla innych okaże się totalnym bublem.

      Usuń
  3. Eos <3
    agnieszka-gromke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tych produktów , ale parę rzeczy wpadło mi w oko , perfumy ślicznie wyglądają <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. większość z tych produktów w ogóle nie kojarzę

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*