Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 1 marca 2016

Pozytywny luty + InstaMix

Hej :)
Ok kilku dni jestem chora. Uziemiona w domu miałam wreszcie czas nadrobić blogowe zaległości. Chociaż jeden plus z tej choroby. Ogólnie nienawidzę chorować. Później nadrabianie zaległości. Do tego nie jeżdżenie na treningi. Nie lubię tego. Bardzo nie lubię. No, ale dosyć marudzenia. Czas na pozytywne podsumowanie lutego. Co prawda nie działo się dużo, ale mimo wszystko luty był ok. Może nie tak intensywny jak styczeń, ale ze wszystkiego trzeba wyciągać pozytywy.


  • Super dzień spędzony z Zosią. Spędziłam naprawdę świetny czas z przyjaciółką. Po szkole przyszłyśmy do mnie. Później połaziłyśmy po mieście. Byłyśmy na dobrym jedzonku. Zaliczyłyśmy spacer na bulwarach. Było świetnie. Uwielbiam spędzać czas z moimi przyjaciółkami.
  • Wypad na zakupy z mamą. Jakoś szczególnie na tych zakupach nie poszalałam. Ale zawsze trafiły się fajne rzeczy. No i z mamą spędziłyśmy fajnie czas tylko we dwie.
  • Imieniny mamy. Rodzinne imprezy są najlepsze :)
  • Walentynki spędziłam głównie z siostrą i mamą. Objadałyśmy się różnymi pysznościami. Oglądałyśmy nasze ulubione filmy. Wygłupiałyśmy się, gadałyśmy. Było świetnie.
  • Dzień w Bodyfikacje. Razem z mamą pojechałam do Torunia do studia tatuażu. Bardzo lubię spędzać czas w Bodyfikacjach. Fajny jest tam klimat. Przewijają się różni ludzie. Mogłam zobaczyć jak wygląda nowe studio. A mama robiła sobie tatuaż. Jeden z wielu, który po ukończeniu będzie jedną wielką całością. Bardzo jestem ciekawa jaki będzie efekt końcowy.
  • Super dzień spędzony u Karoliny. W ostatnią sobotę lutego wybrałam się do mojej przyjaciółki na cały dzień. Miałyśmy iść na miasto, ale jej mama zrobiła nam pycha deser. Razem robiłyśmy pizzę. Same wymyślałyśmy składniki. Wygłupiałyśmy się, gadałyśmy, oglądałyśmy filmy. Nie ma to jak chwile spędzone z przyjaciółką.

❤Małe kosmetyczne zakupy ❤Nowa dekoracja pokoju ❤Tłusty czwartek ❤Spotkanie z przyjaciółką ❤Nowości do rysowania i kolorowania ❤Wyjątkowy dzień ❤Piękne kwiaty od taty ❤Małe zakupy w Biedronce ❤Nowe cudo z Yankee Candle ❤Małe zakupy w Pepco i Biedronce


❤Zakupy przed walentynkami ❤Fondue ❤Walentynkowa gorąca czekolada ❤Popcorn i Szybcy w Walentynki to jest to ❤Mała niespodzianka od rodziców ❤Ja ❤I znów ja ❤Testuję nowe kosmetyki do włosów ❤Małe zakupy z mamą ❤Robimy pyszne smoothie


❤Pyszne, zdrowe smoothie ❤Dzień w Bodyfikacje ❤Tatuaż mamy ❤Spacer ❤Sobota u przyjaciółki ❤Oglądamy Avatar z Karoliną ❤Przyjaciółki ❤Z Flicką na spacerze ❤Niedzielny relaks ❤Deser z Chia


A wam jak minął luty?

38 komentarzy:

  1. Nice post and great blog :) I follow you :)
    Have a nice day :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Masz okazję teraz wszystko nadrobić. Polecasz świece z firmy Yaanke Candle ? Mi luty minął zdecydowanie za szybko, lecz są tego plusy gdyż wiosna coraz bliżej :)
    Pozdrawiam i obserwuję!

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-* Na szczęście szybko wyzdrowiałam. Świece jak najbardziej polecam, bo pięknie pachną. Ale warto najpierw kupić wosk czy sampler, żeby sprawdzić zapach i dobrać ten, który naprawdę nam się spodobał.

      Usuń
  3. Świetny mix zdjęć, a tatuaż Twojej mamy naprawdę ekstra! Zdrówka życzę :)


    http://carolin-blog.blogspot.c

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że spędziłaś pozytywnie czas ;D I o to chodzi ;D Mi w walentynki trafiła się prześliczna, megakobieca sukienka <3 A kosztowała na prawdę grosze.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że trafiłaś na taką świetną okazję :)

      Usuń
  5. Lubie twoje mixy zawsze miło się ogląda :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie lubię chorować.
    Fajny mix:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mix :).

    Klikniesz u mnie pod zdjęciami w link z płaszczykiem ? Z góry dziękuje :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/02/warm-winter-day.html

    OdpowiedzUsuń
  8. O to spędziłaś fajnie czas :D Mi luty minął szybko, bo ferie miałam :D Bardzo fajny post ;)

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super mix :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurczę, to zdrowiej! Oj tak, najgorsze nadrabianie zaległości później. I trzymaj tak dalej, że wyciągasz z wszystkiego pozytywy! Fajnie, że spędziłaś walentynki w tak dobrej atmosferze. :) Życzę równie dobrego marca. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-* Tobie również życzę fajnego marca :)

      Usuń
  11. Szybkiego powrotu do zdrowia! Świetny mix :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia! Fajnie, że ze wszystkiego wyciągasz jakieś pozytywy :)
    Fajny mix zdjęć!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post, ale popracuj jeszcze nad wyglądem bloga. Na pewno znajdziesz większą ilość odbiorców ;)

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat mój wygląd bloga mi się podoba :) Gdyby było inaczej to bym go zmieniła :)

      Usuń
  14. Mi luty minął bardzo szybko, dwa tygodnie spędziłam będąc w Holandii na feriach, a następne dwa tygodnie szkoły i ciągłe sprawdziany -.-
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*