Moje perypetie

Moje perypetie

poniedziałek, 21 marca 2016

Sister Tag na urodziny Roksany

Hej :)
Dziś moja siostrzyczka Roksana ma urodziny. W zeszłym roku z tej okazji na blogu pojawił się Sister Tag. W tym roku postanowiłam też zrobić ten tag. Takie porównanie co się zmieniło przez ten rok.
Niestety post nie mógł pojawić się od rana tak jak planowałam, bo nie zdążyłyśmy zrobić do niego zdjęć przez weekend. Ale za to w urodziny Roksany miałyśmy fajny ubaw robiąc sesję z balonami. Mam nadzieję, że post i zdjęcia wam się spodobają :)


Która jest starsza?
O: Ja
R: Oliwia

Czy jesteście do siebie podobne?
O: Trochę
R: Nie

Czy macie drugie imię?
 O: Sara
R: Maja

Najlepsze wspólne wspomnienie?
O: Wyjazd w góry i do Pragi. 
R: Robienie zamków z piasku na plaży w Łebie.


Opisz drugą jednym słowem?
O: Uparta
R: Kochana

Często się kłócicie?
O: Nie
R: Nie

Macie wspólny pokój?
O: Po remoncie mamy oddzielne pokoje. Tak gdzieś od pół roku.
R: Od wakacji mam swój pokój.

Wymarzona praca?
O: Weterynarz lub pracownik w schronisku dla zwierząt.
R: Agentka


Co lubicie robić razem?
O: Grać w gry planszowe, wygłupiać się i rysować.
R: Oglądać razem  YT, wygłupiać się i rysować.

Ulubiona firma kosmetyczna?
O: Dove
R: Baby dream


Co cię wkurza w drugiej?
O: Że jest uparta.
R: Jak jest złośliwa.

Jeśli mogłybyście wyjechać razem gdziekolwiek, gdzie byście pojechały?
O: Dania, Chorwacja, Ameryka, Anglia i jeszcze raz Czechy
R: Warszawa i do taty do Dani


Wasz ulubiony żart/ powiedzenie?
O: Nie mamy takiego.
R: Nie mam takiego.

Która dłużej szykuje się rano?
O: Roksana
R: Ja

Ulubiona pora roku?
O: Lato
R: Wiosna i lato

Ulubiona piosenka?
O: Linkin Park ,,Don' t Stay"
R: Linkin Park ,,Crawling"


Jak to jest mieć siostrę uzależnioną od bloga?
R: Fajnie bo chodzimy na różne sesje zdjęciowe.

Wysokie czy płaskie buty?
O: Płaskie
R: Płaskie buty.

Spodnie czy sukienka?
O: Spodnie
R: Spodnie

Ulubione zwierzątko?
O: Pies
R: Pies


Komedia, horror czy romans?
O: Komedia
R: Komedia

Samsung, Sony czy iPhone?
O: Sony
R: Sony

Ulubiony film?
O: Harry Potter
R: Harry Potter


Czy jesz coś dziwnego?
O: W sumie to nie. Chociaż dla niektórych dziwne może być to, że uwielbiam sushi. Mogłabym je jeść codziennie.
R: Nie

Czy macie na sobie cokolwiek podobnego?
O: teraz nie mamy na sobie podobnych rzeczy. Ale mamy takie same sukienki i bluzki na lato.
R: Nie, ale mamy takie same spódniczki.

Ulubiony program/ serial TV?
O: Master Chef junior
R: Master Chef junior


Moja wiosenka <3

24 komentarze:

  1. Jedna podobna do mamy, druga do taty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tym porównaniem, co jest teraz, a jak wyglądało rok temu. Ślicznie ze sobą wyglądacie, obie piękne! :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
  3. Myśle że jesteście strasznie podobne :D jak młoda podrośnie to będzie identyczna :D
    na ostatnich zdjęciach jak ksero :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas nikt nie widzi podobieństwa między nami :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zupełnie nie widzę podobieństwa między nami :)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na post! Miło się czytało wasze odpowiedzi :)

    http://pati-ix.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. JESTEŚCIE AŻ PRZERAŻAJĄCO PODOBNE :O A co do tagu ,bardzo fajny pomysł i fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie / kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę się dziwię, bo my zupełnie nie jesteśmy do siebie podobne. Jedynie chyba kolorem włosów :)

      Usuń
  8. Słodka masz siostrzyczkę <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale jesteście podobne! Urocze zdjęcia :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteście urocze :) Widać, że się kochacie..Cudne siostrzyczki :)
    Ja nie mam rodzeństwa niestety ;/
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!
    Przeglądając Twojego bloga przyznam, że to interesujący blog i bardzo fajny! Piszesz posty z wielką pasją i zaangażowaniem <3 Wspólna obserwacja?
    Ja już dołączyłam, będę na bieżąco!
    blackcoffe-julia.blogspot.com
    PS. Dopiero zaczynam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie dwie krople wody ;)
    iszabell.blogspot.com
    Zapraszam do mnie♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*