Moje perypetie

Moje perypetie

środa, 9 marca 2016

Świeczka Yankee Candle #5

Hej :)


Dziś przychodzę do was z kolejną recenzją świeczki Yankee Candle z goodies.pl
Jest to moja druga świeczka z Yankee. Jestem w nich zakochana. Zupełnie nie można ich porównać ze zwykłymi świeczkami zapachowymi. Po prostu się nie da, bo jakościowo jest mega różnica. Na pewno są warte swojej ceny. Pachną obłędnie. Wypalają się bardzo powoli, więc starczają na dużo dłużej.

Dziś chciałabym wam polecić świeczkę o zapachu Vanilla Bourbon


  Duży słój z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu tajemniczej, słodkiej mieszanki z odrobiną mocnego bourbona i grubą warstwą kremu posypanego wanilią.

Uwielbiam tą świeczkę. Jej zapach jest niesamowity. W porównaniu z Christmas Garland jest dużo delikatniejsza w odbiorze. Jej słodki zapach cudownie roznosi się po pokoju, ale nie jest przytłaczający. Czujemy kawę połączoną z zapachem cukierków karmelkowych robionych na patelni. Bardzo też kojarzy mi się z zapachem kawy waniliowej z Dunkin' Donuts. W przeciwieństwie do wosku nie zmienia swojego pierwotnego zapachu.


Co sądzicie o świeczkach Yankee Candle?
Znacie ten zapach?

23 komentarze:

  1. Te świeczki są bardzo dobre, aczkolwiek nie miałam jeszcze okazji żadnej mieć ponieważ u mnie za granicą nie ma tej marki. A szkoda bo na pewno bym kupiła kilka zapachów. Te z bourbonem mogą być bardzo ciekawe.
    Pozdrawiam Cię i zapraszam do mnie na nowy post o Wielkanocnych dekoracjach DIY! www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten zapach. Polecam też Tarte Tatin

      Usuń
  2. wydaje sie ladnie pachnaca:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupujesz te świeczki?

    http://martynakosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. adres sklepu podany jest w poście :)

      Usuń
  4. Gdzie kupujesz te świeczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. adres sklepu podany jest w poście :)

      Usuń
  5. Jeju ona musi świetnie patrzeć!
    Muszę ją mieć :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy tych świeczek nie miałam. W blogosferze są bardzo popularne jednak ja jakoś nie mogłabym wydać tyle pieniędzy na świeczkę, ale gdyby ktoś mi taką sprezentował byłabym bardzo zadowolona :)
    PS. Dziękuję za komentarz u mnie na blogu :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam nie znam ale muszę się jakoś niedługo wyposażyć w nowy zapas świeczek ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam je za zapachy i jakość. Choć cena czasami powala.

      Usuń
  8. Prezentują się ciekawie :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, marzą mi się! Kurczę, nawet nie potrafię sobie wyobrazić tego zapachu. :/ Dobrze, że zapach nie jest przytłaczający, bo takie są najgorsze. Trzymaj się ciepło! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam YankeeStore! Kocham wszelkiego rodzaju świeczuchy i mam je dosłownie wszędzie. Osobiście mam sporo świec z tego sklepu, aczkolwiek najbardziej polecam Hibiskusa, Baby Powder, Vanilla Lime oraz Cinnamon Vanilla - koniecznie wypróbuj :) Buziaki
    dizlajk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety nigdy nie miałąm tych swieczek, ale muszę się skusić - te z Ikeii i innych sklepów praktycznie nie mają zapachu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A te naprawdę pachną cudownie i do tego starczają na bardzo długo.

      Usuń
  12. Ostatnio jest tak mega głośno o tych świeczkach, że jestem o krok od kupienia sobie jednej. Nie dość, że są wielgachne, więc zapewne starczają na bardzo długo, to jeszcze podobno cudownie pachną. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*