Moje perypetie

Moje perypetie

środa, 16 marca 2016

Weekend... Zakupy... Kino... Nocka z Wiki

Hej :)

W piątek po szkole pojechałyśmy z mamą do Włocławka. Zrobiłyśmy sobie taki wypad we dnie. Bardzo lubię takie dni kiedy mamy z mamą czas tylko dla siebie. Możemy pogadać. Spędzić fajnie czas. Najpierw poszłyśmy do Sowy zamówić tort urodzinowy dla mojej siostrzyczki.
Chciałam też kupić czarne Superstary. Poszłyśmy z mamą do Sizzer. Znalazłam te idealne. Całe czarne, mój ulubiony kolor. Z resztą nie chciałam białych, bo moja mama ma białe i po jakimś czasie ta guma, która jest na czubkach po prostu żółknie.
Pochodziłyśmy jeszcze po sklepach, ale jakoś nic szczególnego nie wpadło mi w oko. Z resztą też nie miałyśmy aż tyle czasu, bo na 14:30 szłyśmy do kina.
Wreszcie doczekałam się kolejnej części z Trylogii Niezgodna :) Wierną czytałam przed filmem, więc mniej więcej wiedziałam co się będzie działo. Ale jak to z filmami bywa dużo rzeczy, które były w książce nie było w filmie. Ogólnie film bardzo mi się podobał mimo tych kilku niedoskonałości.


W sobotę przyjechała do mnie kuzynka. Świetnie się bawiłyśmy. Trochę posiedziałyśmy w domu. Oczywiście oglądałyśmy YT. Od którego obie jesteśmy uzależnione. Z mamą wcześniej uzgodniłam, że nie będziemy jadły obiadu w domu tylko zjemy coś na mieście. Razem z nami poszła też moja młodsza siostrzyczka. Nie chciałyśmy zostawiać samej w domu. Bo wiem, że byłoby jej przykro, że też nie może spędzić czasu z Wiki. Na obiad poszłyśmy do Orientu. W sumie to moja ulubiona restauracja w moim mieście. Ciężko nam było zdecydować się co wziąć do zjedzenia. Bo wybór jest duży i dużo pysznych rzeczy. W końcu się zdecydowałyśmy. Ja z kuzynką wzięłyśmy kebab, a siostra hamburgera. Było bardzo pysznie. Po naszym obiedzie zrobiłyśmy sobie spacer. Poszłyśmy bulwarami, a potem na skatepark. Zaczęło się robić ciemno, więc wróciłyśmy do domu. Rozgrzałyśmy się, pojadłyśmy ptasiego mleczka z Wedel. Zagrałyśmy w gry na Xbox360. Obejrzałyśmy fajne filmy "Wredne dziewczyny", "Wredne dziewczyny 2" i "Zwariowany piątek". W czasie oglądania rysowałyśmy. Rysunki wyszły nam super. Siedziałyśmy chyba do północy, albo i dłużej.


W niedzielę wstałyśmy dosyć wcześnie jak na takie długie siedzenie. Szkoda tylko, że czas tak szybko zleciał, bo przed 12:00 przyjechała po Wiki mama. A my dalej w piżamach siedziałyśmy he he :) Chciałyśmy jeszcze trochę posiedzieć, ale niestety ciocia się spieszyła i niestety Wiki nie mogła dłużej zostać.

Jak wam minął weekend?

44 komentarze:

  1. Śliczne superstary!

    diamentoowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: I really like your pics. Fabulous weekend, Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega superstary!
    Wspólna obserwacja? Ja już obserwuję!
    http://mikolajkulicki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że tak miło spędziłaś czas :) Super zdjęcia :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że miałaś super weekend! Świetne te superstary, ja mam biało czarne, ale nic się z nimi nie dzieje na szczęście :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że nic się z Twoimi nie dzieje.

      Usuń
  6. swietny weekend! u mnie remont teraz hehe

    "mój sposób na piękne,farbowane włosy!" http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie :) Lubię remonty i zmiany :)

      Usuń
  7. Świetnie napisane, widać, że wkładasz serce w to co robisz i to mi się podoba, trzymaj tak dalej! będę zerkać częściej! ♥

    PS za poklikanie w linki z ostatniego postu, zaobserwuję Twój blog i zareklamuję w następnej notce♥
    ♥Last Dream By Me♥ *Klik*

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałaś naprawdę ciekawy weekend, sama też bym chciała taki spędzić
    niestety bardzo często w weekendy pracuję. Dlatego nie mogę zrobić
    sobie takiego wypadu ;) tym bardziej do wrocka, bo mam do niego
    około 100 kilometrów. Super zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne superstary :) świetni jesteście :) a wypad mega :)

    http://wooho11.blogspot.com/ zapraszam :) jak Ci sie spodoba to zaobserwuj-to duza motywacja a ja dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow bardzo ciekawy dzień :3
    Fajne zakupy super zdjęcia

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Superstary <3 kino, zakupy, wieczor z przyjaciolka rowna sie dobrze spedzony dzien :) Wpadnij do mnie jeśli chcesz, mam nową sesje zdjęciową (zajmuje się modelingiem), zalezy mi na opinii innych, jeśli to nie problem napisz co uwazasz, pozwole sobie wkleic link :) http://paulinachylinska.blogspot.com/2016/03/my-lovely-session.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie spędziłaś czas! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  13. WOW ! świetny blog :) strasznie spodobały mi się twoje zdjęcia oraz sposób pisania :)
    prześliczny wygląd:)
    Jeśli zechcesz to zapraszam do mnie :)

    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje weekendy są ostatnio dosyć aktywne xd

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Superstary! <3
    Obserwujemy? Zostaw odpowiedź u mnie na blogu!;)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Musisz mieć naprawdę dobry kontakt z mamą. Czarne superstary to idealny wybór. Ja również najbardziej lubię kolor czarny ! <3
    Ps. Dziękuję za komentarz u mnie na blogu.

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mamą mam świetny kontakt. Zawsze mogę z nią o wszystkim pogadać. Nie muszę się niczym krępować. U nas nigdy nie było tematów tabu. W ogóle moi rodzice są inni niż rodzice moich koleżanek czy kolegów. Mam mega szczęście :)

      Usuń
  17. Fajnie, że tak aktywnie spędziłaś czas :) Mi weekend minął całkiem fajnie.
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. przyjemnie czyta się twoje posty, będę zaglądała tu częściej:)
    + trochę mi brakuje do upragnionych 600 obserwatorów:\ byłabym wdzięczna za obserwacje za którą na pewno się odwdzięczę! zapraszam:) -> klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*