Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 8 kwietnia 2016

Początek wiosny OOTD

Hej :)

Szczerze muszę przyznać, że ostatnio u mnie kiepsko z czasem. Sporo nauki, treningi, czasami dodatkowe treningi. Teraz jeszcze będę miała próby do dwóch przedstawień teatralnych. Zabiegane dni. Pogoda jest cudowna i szczerze mówiąc nie chce mi się nawet siadać do kompa. Postaram się jednak znaleźć chociaż chwilkę, żeby nadrobić zaległości na blogu. A namnożyło się ich bardzo. Przede wszystkim będę chciała poodpisywać na wasze komentarze i osoby, które u mnie ślad po sobie zostawiły również odwiedzić. Mam też masę zaległości z czytaniem obserwowanych blogów na bieżąco, ale chcę to nadrobić jak najszybciej.

Trochę jestem zła na siebie, bo nie mam za bardzo czasu na czytanie książek. Ostatnio przeczytałam lekturę, a na resztę moich książek nie mam czasu. A tu już kolejne chcę zamawiać. 

Dziś mam dla was wreszcie jakiś outfit. A nie było takiego posta chyba z pół roku. Masakra. No, ale teraz coraz cieplej i postaram się znaleźć w ciągu tygodnia czy weekendu chociaż chwilę na jakieś zdjęcia. 

Teraz w sumie mieli pojawić się ulubieńcy. Ale nie było ich dużo. Wielu z nich się powtarzało. Stwierdziłam, że zrobię po prostu ulubieńców wiosny za jakiś czas. Takich okólnych z trzech miesięcy. Bo po co się ciągle powtarzać?

A teraz zapraszam was na zdjęcia, które były robione pierwszego kwietnia w moim ulubionym miejscu na sesje zdjęciowe. Nad jeziorem w piękny słoneczny dzień. Co prawda nie było tak ciepło jak teraz. Ale już było czuć nadchodzącą, prawdziwą, ciepłą wiosnę :)


 Kurtka, bluza, spodnie, czapka: Cropp / Torba: Sinsay / Buty: Adidas superstar

 Udanego weekendu wam życzę :)

16 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, najbardziej podoba mi się kurteczka i czapka. W takim razie czekam na ulubieńców z kilku miesięcy :)
    Pozdrawiam :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia :) pozytywne ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie cała stylizacja się prezentuje. Co do czasu, też ostatnio nie mam go za wiele. :(

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna stylizacja - wszystko idealnie do siebie pasuje a Ty wyglądasz przepięknie!
    Masz niesamowite wyczucie stylu ;)

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia! Na każdym jesteś tak cudownie uśmiechnięta ♥♥♥
    Iza xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna sceneria na sesję ❤ nie zabraknie mnie tu! Ja również nie mam czasu na nic, odkąd przyszła wiosna... Ehh...
    Wkrótce u mnie nowy post, zapraszam i przepraszam jeślk komentuje nie z tego konta ale jestem na telefonie.
    blackcoffe-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam to miejsce. Zawsze zdjęcia super wychodzą :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*