Moje perypetie

Moje perypetie

sobota, 2 kwietnia 2016

Pozytywny marzec + InstaMix

Hej :)
Mamy drugi kwietnia, więc czas na podsumowanie poprzedniego miesiąca. Marzec nie był jakoś szczególnie intensywny. Zwłaszcza pod względem ćwiczeń. Niestety miałam małą, przymusową przerwę w treningach karate. W jakimś tam stopniu starałam się to zastąpić. Ale od kwietnia wracam pełną parą na moje ukochane treningi.
Święta spędziłam bardzo rodzinnie. Tata miał dłuższą przerwę. Mogliśmy razem spędzić fajnie czas. Spotkałam się z prababciami. Sporo czasu spędziłam też z moją kuzynką. Byłyśmy razem w schronisku dla zwierząt. Ale o tym pewnie pojawi się osobny post.

  • Super popołudnie spędzone z Zosią.
  • Oprócz treningów karate zaczęłam chodzić z mamą na step i fitness. Tak wysiłek fizyczny to moje życie. Jest ciężko, bo pracują zupełnie inne partie ciała. Ale ja lubię wycisk, więc się cieszę.
  • Wypad z mamą do Włocławka na zakupy i do kina. Kupiłam sobie moje wymarzone, czarne superstary. Byłyśmy też na długo wyczekiwanym filmie "Wierna"
  • Najlepszy weekend ever spędzony z kuzynką Wiki.
  • Klasowa wycieczka do Torunia. Byliśmy w planetarium i muzeum piernika.
  • Urodziny mojej młodszej siostrzyczki.
  • Rodzinne święta Wielkanocne. Czas spędzony z prababciami. I moją kochaną Wiki <3
  • Odwiedziny w schronisku dla zwierząt we Włocławku. 
  • Dzień spędzony z Wiki 

Tradycyjnie mam też dla was InstaMix z całego miesiąca :)

❤Moja słodka Flicka ❤Śpioch ❤Z Zosią na mieście ❤Robimy Best Friend Tag ❤Na mieście z Zosią ❤Z rodzinką na rocznicowym obiedzie ❤Pudding chia z mlekiem migdałowym i brzoskwinią ❤Czas na nowe kosmetyki do twarzy
 
 
❤Dzień kobiet ❤Takie tam małe zakupy ❤Na Wiernej z mamą ❤Wreszcie je mam ❤Batman mówi dobranoc ❤Moje wymarzone, czarne Superstary ❤Z Roksaną i Wiki na mieście ❤Weekend z kuzynką
 
 
❤Happy Day ❤Flicka ❤Gofry z klasą ❤Czas na lekturę ❤W drodze do Torunia ❤Z najlepszymi, wycieczka klasowa ❤Planetarium i muzeum piernika ❤Nowe woski
 
 
❤Impreza urodzinowa mojej siostrzyczki ❤Glamour ❤Urodzinowa sesja z siostrą do Sister Tag ❤Nowe kreatywne książki ❤Kosmetyczne zakupy ❤Nowe paznokietki ❤Święta ❤Z Wiki
 
 
❤Jedziemy do Włocławka do schroniska dla zwierząt ❤Spacer ❤Pomagajmy. Jeśli ktoś jest z Włocławka i okolic to jeśli macie taką możliwość podarujcie schronisku stare kołdry, koce czy poduszki. Zwierzakom są bardzo potrzebne ❤Małe zakupy ❤Z mamą na stepach ❤W szkole

Zapraszam na mój INSTAGRAM Klik

Jak Wam minął marzec?

16 komentarzy:

  1. Marzec minął zdecydowanie za szybko i bardzo intensywnie. Praca zabiera większość mojego czasu przez co dni uciekają mi przez palce. Świetne zdjęcia z instagrama.
    Pozdrawiam !

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam na twoje mixy :D super :D fajny piesek :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne mixy! Widzę,że dobrze spędziłaś ten czas.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzec miną szybko i spokojnie.Jeśli będziesz miała czas do zajrzyj do mnie,niedawno zaczęłam,ale myślę,że nie jest źle ;) pozdrawiam i dziękuję :*
    mój blog
    ps: słodki piesek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Świetne fotki, oczywiście obserwuje Ciebie na Instagramie <3
    Jesteś świetna, ja to @spadajkucyku!
    blackcoffe-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny Mix ;3
    Obserwuję na instagramie.
    blackcoffe-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow! Świetny post!
    Jeśli dodaję ten komentarz po raz któryś, to wybacz, ale poprzednie nie opublikowały mi się :C
    Obserwuję na instagramie :)
    Podoba mi się Twój styl pisania. Jesteś bardzo dobra w tym co robisz.
    Nie obraziłabyś się, gdybym kiedyś zrobiła również serię INSTAMIX?
    Pozdrawiam.
    blackcoffe-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest moderacja komentarzy dlatego nie dodają się od razu. Tylko dopiero jak je zaakceptuję.
      A za co miałabym się obrazić. Czekam na Twoje InstaMixy :)

      Usuń
  8. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*