Moje perypetie

Moje perypetie

środa, 13 kwietnia 2016

Weekend

Hej :)
Jak wam minął weekend?

Ja ze swojego jestem bardzo zadowolona. Może nie działo się dużo, ale bardzo fajnie go spędziłam.
Najważniejsze to to, że tata był na weekend. Razem z rodzicami zrobiliśmy sobie mały wypad po urodzinowy dla mojej siostry. Wcześniej nie było okazji, żebyśmy zrobili sobie taki wypad we czwórkę, bo święta. To znów taty nie było. No, ale teraz nadrobiliśmy.

Najpierw pojechaliśmy na zakupy, bo mama chciała kupić sobie buty. A ja polowałam na słuchawki do telefonu, ale nie takie malutkie. Tylko normalne, duże przez które też można rozmawiać. Znalazłam idealne. Oczywiście białe z Sony. Różnica w cenie była ogromna. Ten sam model kosztował w jednym sklepie 119,99zł, a w innym 79,99zł. Kupiłam oczywiście w tym drugim czyli Media Expert.


Po zakupach poszliśmy do kina na "Łowca i Królowa Lodu". Super film. Bardzo mi się podobał. Ze względu na moją siostrę byliśmy na wersji z dubbingiem. Uwielbiam tego typu filmy.


Po kinie poszliśmy na obiad oczywiście do Pizza Hut. Roksana nie obejdzie się bez pizzy he he. No chyba, że jest to sushi w toruńskim Domu Sushi :)
Resztę dnia spędziliśmy w domu. 

Niedziela zawsze wariacka jak tata jest w domu. Bo niestety po południu wyjeżdżał. Nie lubię tego. Chciałabym, żeby tata był z nami codziennie. Ale niestety się nie da. Taki mamy wspaniały kraj. Bardzo tęsknię za tatą. Z resztą nie tylko ja, bo mama i siostra też bardzo tęsknią. Cieszę się, bo pod koniec maja tata będzie na tydzień w domu. A później w wakacje całe trzy tygodnie urlopu. Teraz tylko czekam na ten czas.

Po wyjeździe taty pojechałyśmy do mojej kuzynki Wiki. Jakoś nie mogłyśmy usiedzieć w domu i mama stwierdziła, że jedziemy do cioci :) Jak zawsze było super. W następny weekend Wiki ma być u mnie. W ogóle intensywny weekend się szykuje. O ile wszystko wypali? :)

24 komentarze:

  1. No to fajnie ze spędziliście razem czas :)
    Planuje obejrzec ten film :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie jest tak wyjść gdzieś razem. Film bardzo fajny, co dopiero nowy, lecz wykupiono bilety, i nie zdążyłam, ale czekam na jego wersję na internecie :3
    blackcoffe-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czekam jak będzie w necie, bo bardzo chciałabym obejrzeć go jeszcze raz :)

      Usuń
  3. Miałaś ciekawy pełen wrażeń weeekend :) fajne takie słuchawki, ja mam ale różowe :D no i o wiele tasze, do media exspert chodzę zazwyczaj tylko po to by pograć na konsoli :) kurczę też zjadłabym pizze narobiłas mi smaka :D oby twój weekend wypalił :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowe to już w ogóle kosztowały grosze. Ale ja bardzo chciałam białe. I w końcu mam :)

      Usuń
  4. fajnie, że spędziłaś ten czas z rodzicami ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypady z moimi rodzicami to tak jakbym ze znajomymi gdzieś wyskoczyła :)

      Usuń
  5. Fajnie, że spędziliście razem czas. Słuchawki są super, chociaż nauszne dla mnie są niewygodne :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znowu nie lubię tych małych. Bolą mnie uszy od nich.

      Usuń
  6. Widzę, że weekend był bardzo aktywny :) Wiele słyszałam pozytywnych opinii na temat tego filmu, aczkolwiek jakoś szczególnie mnie nie ciągnie, aby go zobaczyć :p Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swój weekend spedzilam z rodzina nad morzem, swietna sprawa :) Widze, ze Twój weekend był równie udany, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam te słuchawki :*
    weriszia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To miałaś serio fajny weekend :D Ja muszę poszukać dla siebie jakiś słuchawek dousznych, bo ostatnie zwinęła mi koleżanka (właściwie to były jej ale kiedyś ja zwinęłam jej...)
    O filmie nie słyszałam ale muszę obejrzeć ;D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam też Królewna Śnieżka i Łowca.

      Usuń
  10. Akurat mamy kolejny weekend ,a ja pewnie spędzę go na sprzątaniu i nauce...Nawet pogody nie ma :(
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój za to mija dokładnie tak jak planowałam, więc się mega cieszę :)

      Usuń
  11. Miałaś ciekawy weekend :)
    http://the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*