Moje perypetie

Moje perypetie

sobota, 16 kwietnia 2016

Woski Yankee Candle #6

Hej :)

Już dosyć długo nie było żadnej recenzji wosków Yankee Candle. A to dlatego, że ostatnio u mnie kiepsko z czasem. Nie miałam kiedy opisać wam zapachów, które paliłam w ostatnim czasie. Dziś chciałabym to nadrobić.
Woski jak zawsze zamawiałam na stronie goodies.pl . Z tego co się orientuję to mają najniższe ceny, fajne promocje i spory wybór wosków, świec, a nawet kosmetyków.
 

 Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: pierniki, cynamon oraz prażone orzechy laskowe.

 Zapach idealny na zimne wieczory. Bardzo wyczuwalny zapach cynamonu i przypraw korzennych. Uwielbiam go palić czytając książkę, leżąc pod kocem, popijając gorącą herbatę.

Bundle Up

 Wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o czystym, zimowym zapachu przywołującym wspomnienie mroźnych dni.

Wosk o bardzo intensywnym zapachu.Ciężko jest mi określić jakie to jest połączenie zapachów. Na pewno jest przyjemny. Chociaż bardzo mocny. Tak jak jest w opisie faktycznie czuć zimowy zapach. Czuć las, ale jest to też słodki zapach. Chyba pierwszy raz mam taki problem z opisaniem zapachu.

Cappuccino Truffle

Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: głęboki, bogaty aromat ziaren palonej kawy z nutą aksamitnej czekolady. 

 Bardzo lubię ten zapach kawy połączonej z zapachem gorącej czekolady. Słodki, ale nie przytłaczający. Idealny dla fanów kawy.

Sugared Apple 

Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: jabłka, cukier oraz wanilia.

Delikatny słodki zapach dojrzałego jabłka. Połączonego z lukrem waniliowym. Bardzo lubię takie zapachy. Bo nie przytłaczają swoją słodyczą.


Co sądzicie o zapachach z Yankee Candle?
Mieliście już z nimi styczność?

14 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy styczności z tymi produktami, aczkolwiek słyszałam bardzo wiele dobrych opinii na ich temat ^^ Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z nich bardzo zadowolona. Odkąd zaczęłam palić woski czy świece z YC nie kupuję już innych.

      Usuń
  2. Zaciekawiłaś mnie bardzo tymi woskami... może jednak skuszę się na ich kupno? Wyglądają bardzo elegancko :3
    blackcoffe-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tych woskach wiele dobrych opinii :)
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam świeczki zapachowe!
    Super post!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely candles :D

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)
    www.infashionchains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam czwarty wosk i pachnie obłędnie :)
    Bonnie's Dream

    OdpowiedzUsuń
  7. Mialam dwa z nich Truffle i Christmas :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*