Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 13 maja 2016

Codzienność + OOTD

Hej :)
Nie dawno wróciłam z rajdu rowerowego. Wykąpałam się i stwierdziłam, że trochę do was popiszę.

Poprzedni weekend spędziłam bardzo fajnie. Można powiedzieć, że był dłuższy. A to dlatego, że od czwartku do niedzieli tata był w domu. W Danii mieli jakieś święto, więc mógł przyjechać na dwa dni dłużej :) W ten weekend też będzie dłużej, bo mają wolny poniedziałek. Bardzo się z tego powodu cieszę. Do tego za dwa tygodnie będzie miał tydzień urlopu, więc już w ogóle super :)

Ogólnie dni były dosyć intensywne. Mama znów była na tatuażu. Tym razem niestety nie mogłam z nią pojechać. 

Przyleciała też ciocia z Ameryki na kilka dni. Teraz pojechała do Warszawy do rodzinki. Spędziłyśmy razem kilka fajnych dni. Było śmiesznie. Jak zawsze z ciocią. Szkoda tylko, że nie mogła zostać dłużej.

Wczoraj razem z siostrą byłyśmy na urodzinach naszej osiedlowej koleżanki. Po południu idę na kolejne urodziny. Tym razem do mojej przyjaciółki Oli. Już się nie mogę doczekać :)

Na rajdzie było świetnie. Spędziłam czas z przyjaciółkami. Super się bawiłyśmy. Rower, świeże powietrze, przyjaciele, ognisko to jest to co bardzo lubię :)

 
Kurtka : Cropp / Bluza, okulary : Sinsay / Spodnie : H&M / Buty : Adidas Superstar / Słuchawki : Sony
 
Świetnego weekendu wam życzę :)

16 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, bardzo podobają mi się Twoje okulary!
    Ps.Udanych urodzin ! :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo rzeczy dzieje się w Twoim życiu, ale to dobrze. Przynajmniej codzienność Cię nie przytłacza tak jak mnie :)

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ostatnio przytłacza moje uziemienie :(

      Usuń
  3. Fajna sesja :)
    pozytywnie ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe fotografie i piękna jak zawsze!
    blackcoffe-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :) Życzę więcej takich udanych dni ;)

    Zapraszam ! --> http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam rajdy rowerowe, ale zawsze jestem umierająca po takiej wycieczce xd

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuję, że u mnie są tak rzadko te rajdy.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*