Moje perypetie

Moje perypetie

sobota, 7 maja 2016

Długi weekend + OOTD

Hej :)
Jak wam minął długi weekend?

Mój minął mi całkiem leniwie. Nie był tak intensywny jak to nie raz u mnie bywa. Pewne rzeczy, które miałam w planie nie wypaliły. To ktoś nawalił. To znów choroba zaczęła mnie rozkładać. I tym sposobem miałam wreszcie czas na totalny odpoczynek. Dawno nie miałam takie prawdziwego luźnego czasu. I stwierdzam, że na dobre mi to wyszło. Mimo, że ja uwielbiam intensywność to jednak takie nic nie robienie było naprawdę super.

Miałam czas dla mojej siostrzyczki. Spędzałyśmy sporo czasu na dworze z naszą osiedlową ekipą. Ale też i lenistwo w domu było. W postaci maratonu z Harrym Potterem.

Spotykałam się też z kumplami z klasy. Byliśmy na pizzy i u nich na osiedlu też fajnie spędzaliśmy czas.

Był też czas na książkę. Ostatnio totalny brak czasu na czytanie dla przyjemności. Dlatego fajnie było sięgnąć po Harrego.

W ostatni dzień długiego weekendu spotkałam się w reszcie z Olą. Moją przyjaciółką od urodzenia he he. Bardzo dawno się nie widziałyśmy. Szkoła i zajęcia dodatkowe niestety nie ułatwiają nam życia. Ale wreszcie ani choroba, ani inne rzeczy nie popsuły nam planów i wreszcie mogłyśmy spędzić razem czas.

Pogoda dopisywała, więc i sesje na bloga były. Jedną z nich chciałabym wam dziś pokazać.

 
Czapka: nn / Bluza, spodnie: Cropp / Buty: Adidas Superstar

12 komentarzy:

  1. Super zdjęcia!
    https://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo tak! Mój tez zdecydowanie minął bardzo leniwie, ale nie żałuję. Szkoda, że plany nie wypaliły. :( Fajnie, że mogłaś się zobaczyć z przyjaciółką i życzę Wam więcej takich spotkań! Świetne zdjęcia. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia, ja długi weekend spędziłam dosyć aktywnie ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi sie ta czapka :/

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*