Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 1 maja 2016

Pozytywny kwiecień + InstaMix

Hej :)
Wiem, że ostatnio zaniedbałam bloga. Notki w miarę często się pojawiają, ale nie mogę się ogarnąć z odpisywaniem na komentarze, odwiedzaniem was. Miałam ostatnio tyle na głowie. Treningi, treningi i jeszcze raz treningi. Nauka i przygotowania do dwóch przedstawień. Projekt na historię i związany z tym konkurs. Czasu wolnego dla siebie też mało, bo jak wolny weekend to spędzałam go z rodzinką i przyjaciółmi. Tak, że działo się. Nie obiecuję, że znów będę tak aktywna. Bo w sumie nie wiem co przyniesie maj. A nie chcę obiecywać czegoś i później nie dotrzymywać słowa.

Kwiecień właśnie się skończył, więc tradycyjnie mam dla was pozytywne podsumowanie miesiąca.


  • Pierwsza od dawana sesja zdjęciowa na bloga.
  • Rodzinny wypad do kina na "Łowca i Królowa Lodu"
  • Intensywny miesiąc treningowy. Po małej przerwie wróciłam ze zdwojoną siłą + dodatkowe ćwiczenia fitness czy step z Mimi.
  • Super dzień spędzony z Zosią.
  • Super dzień spędzony z Karoliną.
  • Wypad na zakupy z mamą, Wiki i ciocią.
  • Występy na Dzień Ziemii
  • Przegląd Teatrów Dziecięcych im. Wincentego Rapackiego. Zajęliśmy drugie miejsce za nasze przedstawienie "W gościnie u Szekspira".
  • Projekt na historię i konkurs Mieszko I
  • Sześć 6 w tym miesiącu zdobyte ciężką pracą. Mega się cieszę :) Dwie z w-f, dwie z polskiego i dwie z historii.

❤ Sesja na bloga ❤Śniadanko ❤Wreszcie znalazłam czas na deskę ❤Spacerek ❤Małe zakupy ❤Zdjęcie z sesji ❤Rodzinny wypad do kina na "Łowca i Królowa Lodu" ❤Z kochanym tatusiem


❤Rodzinny obiad ❤Kolejne zakupy ❤Niedzielne popołudnie spędzone u kuzynki ❤Nauka ❤I znów zakupy ❤Piątek spędzony z Zosią ❤Sobota spędzona z Karoliną ❤Niedziela spędzona z Wiki
 
 
❤Po nieudanych zakupach trzeba było pocieszyć się lodami ❤Nowe Cotton Balls z Biedronki ❤Z mamą na stepach ❤Nowe buty na trening i gra do poruszania się w domu ❤Jaki zaciesz ❤Zakupy ❤Po występie ❤Na Przeglądzie Teatrów Zajęliśmy drugie miejsce na osiem grup
 
 
❤Nowe zapachy i coś do poczytania na wolne dni ❤Rockowy kaktus ❤Śniadanko ❤Popołudniowy relaks z książką

Zapraszam na mój INSTAGRAM Klik

Jak wam minął kwiecień?

20 komentarzy:

  1. Jak zawsze fajne fotki :D i świetny ten pies :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mi kwiecień minął cudownie, może dlatego, że przez praktyki miałam miesiąc wolnego od szkoły :D
    zdjęcia świetne, aż miło się patrzy ♥


    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do nas w wolnej chwili :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuper zdjęcia i bardzo aktywny plan z pomysłem na spędzenie kwietnia! Kwiecień należał do mnie, ponieważ obchodziłam w tym miesiącu urodziny. Wreszcie muszę przyznać, że prawdziwa wiosna nadchodzi!
    Pozdrawiam kochana :*
    http://blackcoffe-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mix zdjęć! :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały mix zdjęć *.* Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolaże zdjęć! Gratuluję wszystkich szóstek! ;)

    Moment For Me - Jessica

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny mix!

    Zapraszam do mnie!
    Mogłabym też prosić o kilka kliknięć w nowym poście? Oczywiście, jeśli coś Ci się spodoba. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki uroczy pies!Już go kocham, haha!
    Widać, że aktywnie spędziłaś miesiąc, gratuluję tylu 6 :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł ze zbieraniem pozytywów :) I bardzo fajne mixy :)

    Zapraszam ! --> http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*