Moje perypetie

Moje perypetie

czwartek, 26 maja 2016

Tag z mamą na Dzień Mamy :)

Hej :)
Znów nie było mnie dłuższy czas. No nie mam czasu, żeby tak na spokojnie usiąść do laptopa. I posiedzieć przy nim dłużej, żeby nadrobić wszystkie blogowe zaległości. Ale staram się wszystko ze sobą jakoś pogodzić. Teraz dużo obowiązków, dużo nauki. Przed zakończeniem roku szkolnego jest masa nauki. Sprawdziany, kartkówki, konkursy. Nie chcę nic zawalić w szkole. Z resztą sami wiecie jak jest teraz ciężko.

Dziś jest Dzień Mamy. Chciałam zrobić coś fajnego z moją mamą. Dlatego mam dla was bardzo fajny tag. Poznacie trochę bardziej mnie i moją najlepszą przyjaciółkę.


 Co lubiłam robić kiedy byłam mała?
Mama: Najbardziej lubiłaś rysować, spędzać czas na osiedlu z przyjaciółmi, dręczyć siostrę.
Ja: Lubiłam psocić.

Jakim byłam dzieckiem?
Mama: Grzecznym, ale zwariowanym.
Ja: Wszędzie mnie było pełno.

Jaka jestem teraz? Czy coś się zmieniło?
Mama: W sumie to chyba niewiele się zmieniło. Nadal jesteś grzeczna i zwariowana. Ale zrobiłaś się też poważniejsza, czasami zamyślona, wyciszona.
Ja: Jestem poważniejsza niż byłam kiedyś.

Z czego mamusiu jesteś najbardziej dumna ( jeśli chodzi o moje osiągnięcia i codzienne życie )?
Mama: Najbardziej jestem dumna z tego jak podchodzisz do tego co robisz. Zaangażowania w naukę, treningi. Na pewno jestem dumna z Twoich zwycięstw na zawodach karate. Ale też z tego jak podchodzisz do porażek. Nigdy się nie poddajesz tylko pozytywnie patrzysz w przyszłość.

Czy wspierasz mnie w tym co robię?
Mama: Pewnie, że tak. Zawsze i na zawsze. Bez względu na to co będziesz chciała robić w przyszłości zawsze możesz liczyć na moje wsparcie.
Ja: Tak bardzo mnie wspierasz.

Jak widzisz mnie za 10 lat?
Mama: Za dziesięć lat widzę Cię na wymarzonych studiach. Spełniającą się w swoich pasjach. Szczęśliwą i zakochaną.


 Gdybyś mogła nadać mi inne imię jakie by ono było?
Mama: Nigdy nie zmieniłabym Twojego imienia. Jest wyjątkowe i idealnie do Ciebie pasuje.

 Jak nazywałaś mnie kiedy byłam mała?
Mama: Lilun

 Co byś chciała we mnie zmienić?
Mama: Hmm. Jest kilka rzeczy. Na pewno chciałabym, żebyś była jeszcze pewniejsza siebie. Na pewno mniej zakręcona. Bo czasami te Twoje zakręcenie doprowadza mnie do szału. O czym doskonale wiesz.

Jakie masz zdanie na temat mojego blogowania?
Mama: Na pewno pozytywne. Sama Cię do tego namówiłam :)

Macie dobry kontakt ze sobą?
Mama: Bardzo dobry. Jesteś moją najlepszą przyjaciółką.
Ja: Mamy bardzo dobry kontakt ze sobą. Uwielbiam gadać z mamą o różnych rzeczach.

Jesteście w relacjach mama-córka czy bardziej przyjaciółki?
Mama: I to i to. Na pewno mama-córka, ale w bardzo dużym stopniu przyjaciółki. 
Ja: To i to.


 Czego sobie zazdrościcie?
Mama: Twojego zgrabnego tyłka :P
Ja: Niczego mamie nie zazdroszczę.

Jaka różnica wieku jest między wami?
Mama: 21 lat

Jakie są wasze wspólne zainteresowania?
Mama: Podróże, książki, sport
Ja: Sport, gotowanie, robić zakupy, podróże.

Co was łączy oprócz genów?
Mama: Pasje, bo charaktery mamy zupełnie inne.
Ja: Ogarniająca nas czasami głupawka.

Jak na siebie mówicie?
Mama: Oli
Ja: Mimi

Czego w sobie nie lubicie?
Mama: W Oliwii nie lubię zakręcenie, gdzie czasami zachowuje się jakby dopiero wstała i jeszcze się nie obudziła. A mamy już połowę dnia.
Ja: Jak się czasami na mnie denerwujesz.

Jaki jest Wasz wspólny ulubiony film?
Mama: Harry Potter i Dary Anioła
Ja: Harry Potter i Dary Anioła


Pytania tylko do mamy

Ile masz lat?
33

Jakie są Twoje zainteresowania?
Fotografia, książki, muzyka, tatuaże, sport

Ulubiony kolor?
Czarny, fioletowy, szary

Co lubisz robić w wolnym czasie?
Jest dużo takich rzeczy. Różne sesje zdjęciowe. Zwłaszcza natura, ale też i sesje modowe na bloga Oliwii. Czytanie książek. Pochłaniam je w ogromnych ilościach. Podróże. Uwielbiam odwiedzać nowe miejsca. Ale też wracać do tych już poznanych. Nie lubię siedzieć w domu. Ostatnio sport. Uzależniłam się od dobrego, ciężkiego treningu.

Jakiej muzyki słuchasz?
Głównie rock. Zwłaszcza stary amerykański. Bardzo lubię też nowości, które lecą w radiu.

Ulubiona książka?
Takiej ulubionej nie mam. Ale bardzo lubię romanse historyczne. Zwłaszcza książki Stephanie Laurens. Ostatnio książki Cassandry Clare pożyczane od Oliwii.


Mam nadzieję, że post wam się spodobał :)

8 komentarzy:

  1. Widać, że mas świetny kontakt z mamą, tylko pozazdrościć :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że pomiędzy Tobą a mamą jest wielkie zrozumienie, a przede wszystkim przyjaźń. Widać, że rozumiecie się bez słów! Uważam, że mama to najlepsza przyjaciółka pod słońcem jaka może być! Wiem to po sobie i po mojej mamie :) Bardzo fajny ten tag ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super czytać, że nie tylko mnie i moją mamę łączy taka więź :)

      Usuń
  3. Twoja mama jest bardzo fajna :)
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Harry potter, najlpeszy film ever :)
    Zapraszam na konkurs fotograficzny. :)
    pbdamian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*