Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 19 czerwca 2016

Imieninowo + Haul prezentowy

Hej :)
Ja dalej uziemiona z nogą co doprowadza mnie do szału. Na początku spoko było, bo mogłam odespać, był luz. Ale teraz z nudów nie wiem co ze sobą zrobić. Ile można leżeć czy siedzieć? Wiadomo trochę o kulach pochodzę, ale co to jest?

Dobra nie marudzę tylko biorę się za relację z imienin. W tym roku pierwszy raz obchodziłam imieniny w czerwcu. Od niemowlaka zawsze to był 5 marca. Ale jakoś na początku roku razem z mamą dopatrzyłyśmy się, że imieniny Oliwii wypadają również 15 czerwca. Stwierdziłam, że chcę przełożyć obchodzenie moich imienin na czerwiec. Ciepło, można zrobić grilla. Wystarczy mi, że na jesieni mam urodziny. Chciałabym chociaż imieniny obchodzić w ciepłym miesiącu :P

Ten dzień spędziłam bardzo fajnie. Od rana przytulaski z mamą, prezenty, pyszne śniadanie. Przed południem odwiedziła mnie prababcia z ciocią. Po szkole przyszła do mnie przyjaciółka. Gadałyśmy, grałyśmy, objadałyśmy się różnymi smakołykami. To był naprawdę fajny dzień, ciągle coś się działo.

Dostałam świetne prezenty. Wszystko to co mi się marzyło w ostatnim czasie

Od prababci dostałam dwie książki

Od babci grę Assassin's Cred i książkę o Alicji

Od rodziców nową fiszkę

Od siostry kolejną grę Assassin's Cred

Chciałabym wam też pokazać co dostałam od rodziców na Dzień Dziecka

Rolki

Grę Assassin's Cred


Od babci i prababci dostałam kasę, za którą kupiłam sobie ubrania. Ale je pokażę wam w innym poście.

20 komentarzy:

  1. Apollo to mistrz! Twoja babcia ma gust ;) tosia-antonina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna fiszka oraz świetne rolki *.* Ja zazwyczaj obchodzę tylko urodziny :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowego posta ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rolki mają świetną gamę kolorystyczną. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I love this post! Very cool gifts!

    Your blog is pretty cool! Would be so happy if you could follow each other. Please let me know if you do so I can follow you right back ;)
    ☆My blog "Demilla". Welcome!☆

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty , też bym chciała rolki , czasem mam wielką chęc sobie pojezdzić ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. przecież ta gra jest od 18 lat rodzice pozwalają ci w to grać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow no naprawdę jakaś tragedia i mózg mi się zlasuje, bo gram w gry od 18 lat. I jeszcze rodzice sami mi je kupują. Masakra!!!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*