Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 14 czerwca 2016

Plany na wakacje :)

Hej :)
Ten post zaczęłam pisać jeszcze przed unieruchomieniem w gipsie. Plany były takie cudowne. Tyle miało się dziać. Niestety wieloodłamowe złamanie podstawy małego palca uziemiło mnie. Dodatkowo psując moje plany.
Pod spodem jest stary plan. Już teraz wiem, że większa jego część się nie zrealizuje.
  • Jechać na koncert zespołu Enej 
  • Co do jakichkolwiek wyjazdów nie mam pojęcia co będziemy robić, bo rodzice nie chcą nic powiedzieć. Podobno żadnych planów wyjazdowych nie mamy, ale z moimi rodzicami to różnie bywa. Lubią robić niespodzianki.
  • W połowie lipca jadę na obóz karate do Łeby.
  • W sierpniu chciałabym poświęcić jak najwięcej czasu moim przyjaciółką. Jakieś nocowania u siebie nawzajem. Różne wspólne wypady. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
  • Chciałabym pojechać na Woodstock, ale zobaczymy jak to będzie. Bo w zeszłym roku też mieliśmy jechać, ale samochód popsuł nam plany. 
  • Chciałabym zrobić room tour, bo pod koniec lipca będę miała szafę i najprawdopodobniej pokój będzie skończony.
  • Na pewno będziemy robić z mamą i siostrą jakieś jednodniowe wypady.
  • Festiwal Lipa czyli rockowe zakończenie lata
  Gips zdejmą mi prawdopodobnie w poniedziałek po zakończeniu roku szkolnego. Pewnie będzie czekała mnie rehabilitacja kostki przymusowo uwięzionej w gipsie. Wiem też, że przez to posypały się plany moich rodziców. Jednak planowali niespodziankę. Miał być to wyjazd do Krakowa i nie tylko. Teraz plany ulegają zmianie. Będzie spontaniczny wyjazd chyba nad morze. Jeszcze nie mam pojęcia gdzie. Moja noga będzie musiała dojść do siebie, a zwiedzanie, które planowali rodzice nie byłoby dobre dla mojej nogi.

Na koncercie też nie będę, bo będzie w zakończenie roku szkolnego. A wtedy będę jeszcze w gipsie.

Na obóz karate też nie pojadę. Co wkurza mnie chyba najbardziej. Tak się na niego cieszyłam. 
Z resztą też nie wiadomo jak będzie.

Na pewno będzie spontanicznie. Mimo całego zawalenia się planu wykorzystam te wakacje najlepiej jak się da.

Mam nadzieję, że waszych planów nic nie pokrzyżuje i będą to wasze najlepsze wakacje :)

23 komentarze:

  1. Mam nadzieję że wszystkie twoje plany wypalą i że będziesz się
    świetnie bawić na wakacjach :) ja niestety ich nie mam bo skończyłam
    już szkołę i chodzę do pracy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-*
      Mam jednak nadzieję, że mimo wszystko Twoje wakacje będą również udane :)

      Usuń
  2. hello,
    amaizing post and blog my blogger friends...
    ı am following you on gfc...
    if you want follow me back , please visit my blog
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w spełnianiu ich! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :D Miejmy nadzieję że będę cała i zdrowa :*
    Zapraszam do mnie https://t-beyourself.blogspot.com/
    Obserwuje i pozdrawiam!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że plany Ci się trochę pokrzyżowały, ale może za rok je spełnisz ;) Moje plany będą zapewne spontaniczne xd Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też liczę teraz bardziej na spontaniczność :)

      Usuń
  6. Super post :)
    Zapraszam do mnie: http://brillantirose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, oby wakacje były jak najbardziej udane :) pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :*

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, ze uda Ci się to wszystko zrealizować w wakacje. :) O tak, na Woodstock też chętnie wybrałabym się. Szkoda, że ten palec tak Cię ograniczył. :/ Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trzeba przyjąć na klatę utrudnienia. I szukać pozytywów w danych sytuacjach. Ja pomimo uziemienia i popsutych planów widzę dużo pozytywów.

      Usuń
  9. Cool:)
    Welcome to my blog: photoartistry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne masz plany, mam nadzieję że mimo złamania uda Ci się je spełnić.
    Pozdrowienia z Zielonej Brygady :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*