Moje perypetie

Moje perypetie

czwartek, 30 czerwca 2016

Początek wakacji :) OOTD

Hej :)
 Nawet nie macie pojęcia jak ja się cieszę, że już mamy wakacje. Wreszcie mam zdjęty gips. Wszystko dobrze się zrosło. Tylko teraz chodzę jak pokręcona. Muszę rozchodzić tą nogę. A nie jest łatwo, bo pięta mnie boli. Jednak miesiąc gipsu robi swoje.
Tata przyjechał na trzy tygodnie urlopu. Już wiem, że jednak jedziemy nad morze. Rodzice zrobili rezerwację w Jastrzębiej Górze. Już się nie mogę doczekać tego wyjazdu.
W tym roku rodzice zaszaleli z prezentem na zakończenie roku szkolnego. Mama wie, że bardzo lubię robić zdjęcia na insta, a aparat w moim telefonie nie był za dobry. Często pożyczałam telefon od mamy, żeby zrobić jakieś fajne zdjęcia. Kupili mi najnowszego Huawei P9 Lite. Ma świetny aparat. Jestem w nim po prostu zakochana. Robi takie piękne zdjęcia. Tata też bardzo mnie zaskoczył. Pojechaliśmy na zakupy i tata mówi, że mam sobie wybrać buty, które najbardziej mi się podobają. Wybrałam białe Superstary z czarnymi paskami. Mega mi się podobają.
Większość dni spędzam z przyjaciółką. Sporo czasu spędzam u Karoliny. Dziś idę do niej na nockę. A w poniedziałek już jedziemy nad morze. Niesamowicie się cieszę. Mam tylko nadzieję, że pogoda nam dopisze.

t-shirt Metallica: jakiś sklepik w Szklarskiej / jeansy: h&m / superstary: sizeer / czapeczka Adidas/ outlet

Jak Wam mija początek wakacji?

12 komentarzy:

  1. Wyglądasz ślicznie :)
    Udanego wyjazdu.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny prezent od taty :D
    Świetnie wyglądasz :D a co do wakacji to u mnie początek nudny :D

    grlfashion.blogspot.com
    odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia, świetna czapka :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wciąż nie mogę uwierzyć, że są wakacje! Świetny outfit!

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz super!


    Zobacz jak łatwo możesz dostać pudełko japońskich słodyczy:
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. "rodzice zaszaleli z prezentami" no pewnie trzeba jakoś wykorzystać"pincet" plus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoi pewnie wzięli dla siebie i przepili, że tak Ci d..ę ściska anonimku. Nam "pincet" plus nie jest potrzebne. Niech dają dzieciom, które naprawdę mają trudną sytuację materialną.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*