Moje perypetie

Moje perypetie

czwartek, 9 czerwca 2016

Pozytywny maj + InstaMix

Hej :)
Czerwiec już prawie w połowie, a ja nadal się obijam. Czas na pozytywne podsumowanie miesiąca. Maj minął mi super. Z jednym, małym wyjątkiem. W ostatni dzień maja, na treningu złamałam sobie mały palec u nogi. Nawet nie pytajcie jaka jestem zła z tego powodu. Jestem uziemiona na całe cztery tygodnie. O ile złamanie się zrośnie. W poniedziałek pisałam dwa ostatnie testy i mam już wolne. Do szkoły nie mogę chodzić, bo jest ciężko latać o kulach po schodach. Można powiedzieć, że mam już wakacje. Ale wcale się z tego nie cieszę. Teraz jest najfajniejszy czas, bo oceny już praktycznie wystawione. I taki większy luz jest. A ja muszę siedzieć w domu. To dopiero tydzień, a gdzie tu jeszcze?
Pozytyw jest taki, że teraz będę miała bardzo dużo czasu na bloga :)

Ok, ale dość tego marudzenia. Już wam piszę co się fajnego w maju u mnie działo. A później obowiązkowo mały mix zdjęć z instagrama :)
 
  • Pierwszy rowerowy wypad. Nie jakiś szczególnie długi, bo park, bulwary i jeszcze raz park. Ale było naprawdę fajnie. Ciepło, słonecznie. I sport :)
  • Wypady z kolegami z klasy na pizzę i nie tylko. Takie luźne spotkania z kumplami.
  • Pół dnia spędzone u przyjaciółki Oli.
  •  Przyjazd cioci Gabrysi ze Stanów.
  • Urodzinowa impreza osiedlowej koleżanki.
  • Rajd rowerowy.
  • Impreza urodzinowa Oli
  • Weekend spędzony z Zosią :)
  • Konkurs plastyczny z okazji 1050 rocznicy Chrztu Polski. Za Mieszka I dostałam wyróżnienie. 
  • Występy teatralne w szkole.
  • Popołudnie u Marty
  • Dzień Mamy
  • Wypad do kina na "Alicja po drugiej stronie lustra"
  • Rodzinna niedziela i tata na urlopie.
  • Rodzinny wypad na sushi z okazji Dnia Mamy i Dnia Dziecka

Zapraszam na mój INSTAGRAM Klik 

❤Pierwszy wypad rowerowy ❤Sesja na bloga ❤U przyjaciółki ❤Przyszły długo wyczekane książki ❤Z tatusiem ❤Małe zakupy ❤Harry i Justin ❤Na stepach z mamą

❤Na urodzinach osiedlowej koleżanki ❤Rajd rowerowy ❤Na urodzinach u przyjaciółki ❤Konkurs o Mieszku I ❤Po treningu tak niezdrowo ❤Mój ulubiony omlet ❤Sesja na bloga ❤Wracam ze szkoły

❤Z Zosią ❤Przyjaciółki szalejemy na desce ❤Pyszny relaks ❤U Marty ❤Z Mimi na Dzień Mamy ❤W kinie na Alicji po drugiej stronie lustra ❤Rodzinny obiad na Dzień Mamy i Dzień Dziecka ❤Nie ma to jak McFlurry

❤Rodzinny wypad ❤W Toruniu na najlepszym sushi ❤Z Vaderkiem

A jak Wam minął maj?

10 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*