Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 17 czerwca 2016

Ulubieńcy maja

Hej :)
Dawno nie było u mnie ulubieńców. Mieli pojawić się ulubieńcy wiosny, ale szczerze mówiąc jakoś nie miałam ochoty tworzyć tego postu. W marcu i kwietniu jakiś szczególnych ulubieńców nie miałam. Za to w maju było całkiem ciekawie. Fakt trochę późno, ale chyba najważniejsze, że w ogóle są.

Eos

 Isana żel pod prysznic

Barwa siarkowa żel do twarzy, tonik i krem

Gra driver

Nowa płyta Justina

 Słuchawki Sony

A wy jakich mieliście ulubieńców maja? 

22 komentarze:

  1. Słuchawki bardzo fajne :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie same słuchawki ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w maju akurat nie przypominam sobie jakiś moich ulubienych rzeczy, no może wymyśliłabym coś z muzyki a tak to pustka...

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak miałam w poprzednie miesiące :)

      Usuń
  4. Bardzo fajni ulubieńcy ;) też ostatnio bardzo polubiłam nowa płyte od Justina!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  5. nie uzywalam zadnego z Twoich ulubieńców :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Też muszę sobie kupić takie słuchawki. :) Aaaa, nie mogę się doczekać, aż moja płyta przyjdzie! Co prawda nie Justina, ale wiem, ile sprawia radości taka rzecz. :) Trzymaj się ciepło i świetni ulubieńcy! Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja ogólnie Justina nie słucham. Mam zupełnie inny gust muzyczny. Ale jego najnowsza płyta naprawdę mnie zauroczyła :)

      Usuń
  7. Fajni ulubieńcy ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawi ulubieńcy, znam dwie pierwsze pozycje :) w sumie ja nie mam
    jakiś ulubieńców konkretnych, nie robiłam zbyt dużych zakupów :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*