Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 24 czerwca 2016

Zakończenie roku szkolnego!!!

Hej :)
Wreszcie mamy wakacje!!! Yupi :)))

Ten rok szkolny nie należał do najłatwiejszych. Ale wszystkie moje starania, zaangażowanie zaowocowały naprawdę dobrym świadectwem. Ciężka praca się opłaciła. Nagrodą jest świadectwo z paskiem. Jestem z siebie naprawdę zadowolona. Udało mi się zrealizować moje postanowienia. Nawet nie wiecie jaka jestem z tego powodu szczęśliwa.

W odbieraniu świadectwa towarzyszyła mi moja młodsza siostrzyczka. Wiadomo z gipsem i o kulach ciężko mi było samej je odebrać. Jaka była dumna i przejęta, że może mi pomóc.


Sama też odbierała dyplom za bardzo dobre wyniki w nauce. Moja mała zdolniacha. Z siostrzyczki też jestem dumna. Jest najmłodsza w klasie, a jest jedną z najlepszych uczennic.

 Jak Wam minęło zakończenie roku szkolnego?
Jesteście zadowoleni ze swoich świadectw?

Życzę Wam najlepszych wakacji w życiu :)

14 komentarzy:

  1. Bardzo cieszę się, że są już wakacje!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację dla Ciebie i siostry! <3 Obie wyglądałyście rewelacyjnie!
    Buziaki,
    Iza xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuje tego gipsu. Gratuluje świadectwa z paskiem :) Moje mogłoby być lepsze..xd
    pozdrawiam :*

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :*
    http://olamyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zadowolona ze swoich ocen no i gratuluję,że udało Ci się osiągnąć to co chciałaś :)!

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam wakacje już od ponad miesiąca!
    Gratuluję Tobie i siostrzyczce świadectwa z paskiem!
    Pozdrawiam i obserwuję!
    Mam też do Ciebie ogromną prośbę. Założyłam właśnie stronę na facebook'u, jeśli byś miała czas, weszła i polubiła ją to będzie mi bardzo miło.
    Buziaki!
    http://adellaidee.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/adellaideeblog/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wakacje też zaczęły się miesiąc wcześniej, bo wylądowałam z nogą w gipsie.

      Usuń
  7. ile twoja siostra ma wzrostu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, bo dawno jej mama nie mierzyła, ale ubrania nosi na 134 i 140.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*