Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 31 lipca 2016

Latarnia Morska w Rozewiu... Władysławowo #4

Hej :)

Rano tak jak planowaliśmy pojechaliśmy do latarni. Super trafiliśmy, bo było mało ludzi i na spokojnie mogliśmy zwiedzać. Na samej górze było spoko, bo byliśmy za szybą. Ale w połowie można było wyjść na zewnątrz. Z naszej czwórki tylko tata wyszedł. My się bałyśmy, bo strasznie wiało.


Byliśmy też zobaczyć maszynownię.


Później pojechaliśmy do Władysławowa. Byliśmy w porcie, trochę na plaży. Sporo się nachodziliśmy.


We Władku przekułam sobie uszy. A właściwie ucho. Wcześniej miałam już zrobione dziurki w obydwu uszach. A teraz dorobiłam sobie kolejne dwie w lewym uchu. Super. Mega się cieszę :)
Po obiedzie wróciliśmy do Jastrzębiej.
Wieczorkiem poszliśmy na kolację, trochę pospacerowaliśmy. Byliśmy na promenadzie. Roksana szalała na różnych dostępnych atrakcjach. Kupiliśmy jakieś pamiątki i różne inne pierdółki.

24 komentarze:

  1. W te wakacje też na pewno przekuje sobie ucho :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tego, że trafiliście na mniejszą ilość ludzi i przynajmniej w spokoju mogliście pozwiedzać. Fajnie, że zrobiłaś sobie dodatkowe kolczyki, też o nich myślę, ale trochę mnie to przeraża. ;p Zobaczymy. Świetne zdjęcia! Dużo dobrego słyszałam o tej miejscowości. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o kolczyki to naprawdę nie ma się czego bać. Dosłownie kilka sekund i po strachu :)

      Usuń
  3. Jejku! Pięknie tam :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia! Szczególnie ostatnie widoczki :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i będę wdzięczna jeśli poklikasz w linki pod zdjęciami :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne zdjęcia! :) Zazdroszczę fajnego wyjazdu.
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę pobytu we Władysławowie. Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ładne zdjęcia :) świetnie, że było mało ludzi i na spokojnie mogliście wszystko zobaczyć bez żadnych przepychanek :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia, a co do Władysławowa dużo trzeba się nachodzić ale warto :)

    pamalowanemarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia. Uwielbiam zachody słońca nad morzem i obserwuję je zawsze gdy mam okazję tam być. Nie ma to jak polskie morze. Pomimo tego, że morze samo w sobie nie należy do ciepłych nigdy mi się nie znudzi bo ma swój wyjątkowy klimat. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś jest takiego magicznego w naszym Bałtyku. Zwłaszcza gdy jest mało ludzi.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*