Moje perypetie

Moje perypetie

sobota, 2 lipca 2016

Pozytywny czerwiec + InstaMix

Hej :)
Kolejny miesiąc minął mi nie wiadomo kiedy. W sumie to dobrze, bo z chęcią pozbyłam się mojego obciążenia. Jak wiecie, albo i nie w Dzień Dziecka uziemiono mnie w gipsie. Na treningu złamałam podstawę palca małego i chcąc nie chcąc zaczęły mi się wakacje. Mama się śmiała, że mam studenckie wakacje tyle, że miesiące się nie zgadzały. Na początku nawet się cieszyłam. Miałam wolne, mogłam się wyspać, zero obowiązków. Totalny luz. Jedynie musiałam pojawić się na dwóch testach, a potem to już totalna laba. Szybko mi się to jednak znudziło. Po tygodniu miałam już dość. Ale niestety gips miałam na 4 tygodnie. I trzeba się było przemęczyć. Mam niezawodnych przyjaciół. Jak nie dziewczyny mnie odwiedzały to kumple. To kombinowali, żebym mogła dotrzeć na spotkania klasowe z teatralnych i naszą wychowawczynią. Mam najlepsze przyjaciółki i kumpli na świecie <3

Ok czas na podsumowanie :)

  • Urlop taty. Nie robiliśmy nic szczególnego, bo gips. Ale i tak było super, bo tata był z nami na początku czerwca. I na koniec czerwca przyjechał na kolejny urlop, który właśnie się zaczyna. Całe trzy tygodnie razem :)
  • Mimo uziemienia robiłam świetne zakupy w Cropp. Mogliście je zobaczyć w jednej z ostatnich notek.
  • Rodzinny grill. Uwielbiam :)
  • Wizyta u fryzjera. Mama zaszalała i zabrała mnie na zabieg pielęgnacyjny, który fajnie odżywił moje włosy. Podcięłam też zniszczone końcówki.
  • Środowe spotkania z Karoliną. Właśnie w środy Karolina odwiedzała mnie po szkole. Spędzałyśmy super czas. Od razu lepiej się czułam po takim popołudniu spędzony z przyjaciółką.
  • Dzień spędzony z Zosią. Super czas spędzony z przyjaciółką. 
  • Odwiedziny u cioci Kingi i Emilki.
  • Moje imieniny :)
  • Super dzień spędzony z Emilką
  • Bardzo fajne popołudnie spędzone z kumplami z klasy.
  • Impreza urodzinowa kolegi z osiedla.
  • Klasowy wypad do Orientu z naszą grupą teatralną.
  • Kolejny dzień spędzony z Emilką.
  • Klasowy wypad do kawiarni z naszą wychowawczynią.
  • Zawody klubowe na których byłam kibicować mojej siostrze.
  • Zakończenie roku szkolnego.
  • Wakacje...Wakacje... Wakacje :)))
  • Na koniec miesiąca wreszcie ściągnęli mi gips.
  • Nocowanie w namiocie u Karoliny razem z dziewczynami.

❤Dzień Dziecka z z gipsem ❤Prezenty na Dzień Dziecka ❤Pierwszy grill ❤Relaks ❤Małe kosmetyczne zakupy ❤Po wizycie u fryzjera ❤Czas na książkę ❤Piękny widok

 ❤Dzień z przyjaciółką ❤Zakupy z Cropp ❤Imieninowe prezenty ❤Popołudnie z przyjaciółką ❤Nawet kumple mnie odwiedzili ❤Śniadanko ❤Wypad z klasą do kawiarni ❤Zakończenie roku szkolnego

❤Prezent od rodziców za świadectwo z paskiem ❤Czeresienki ❤Niespodzianka od tatusia ❤Wreszcie bez gipsu ❤Dzień u przyjaciółki ❤Dzień u przyjaciółki ❤Outfit z poprzedniej notki ❤Z przyjaciółką na bulwarach

❤Ognisko i nocowanie w namiocie u Karoliny ❤Kibicujemy ❤Z przyjaciółkami na lodach

Zapraszam na mój INSTAGRAM Klik

Jak wam minął czerwiec?

6 komentarzy:

  1. Czerwiec minął mi przede wszystkim bardzo szybko, jak chyba każdy miesiąc, ale nic w nim szczególnego się nie działo. Za to Twój pełen wrażeń ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że za to lipiec ciekawie ci mija.

      Usuń
  2. Świetny mix zdjęć. :D Masz niezapomniane rozpoczęcie wakacji..GIPS :D Mam nadzieje jednak, że wszystko jest już w porzadku i korzystasz jak najlepiej z wakacji :D Pozdrawiam :*
    Mój blog


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na szczęście jest ok i w pełni mogę korzystać z wolnego.

      Usuń
  3. Ojej no to ładnie zaczęłaś lato :/ Za to mix zdjęć super! :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*