Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 19 lipca 2016

Smile wakacyjny OOTD

Hej :)
Dziś przychodzę do was z jednym z moich wakacyjnych outfitów. Na ten dzień planowaliśmy sporo zwiedzania. Jechaliśmy na Hel, a później do Juraty. Pogoda była zmienna, bo gorąco i trochę chłodniej. Do takiego typowego luźnego outfitu dobrałam moje czarne adidasy i jeansową koszulę na chłodniejsze chwile. Obowiązkowo nerka, którą kupiłam przed wyjazdem. Sprawdziła się idealnie :)

koszulka, zegarek: cropp / szorty: nn / koszula: new yorker / nerka: house / okulary: sinsay / buty adidas superstar: sizzer

12 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja. Widziałam tą koszulkę w cropie i sama miałam ją nawet zakupić, ale w ostatniej chwili się rozmyśliłam. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowa bluzka z frędzlami :) udanych wakacji życzę!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ubrania z frędzlami;) Bluzka bardzo ładna
    Zapraszam do komentowania i obserwowania
    jagglam.blogspot.com
    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka jest świetna! ♥

    Buziaki♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*