Moje perypetie

Moje perypetie

poniedziałek, 4 lipca 2016

Ulubieńcy czerwca

Hej :)
Dziś razem z rodzicami i siostrą przyjechaliśmy na wakacje do Jastrzębiej Góry. Wcześniej jeździłam tutaj na obozy karate. Bardzo lubię to miejsce, bo jest dużo spokojniej niż np. w Łebie. Rodzice też chcieli jechać w nowe miejsce. W sumie miał być to Kraków i nie tylko, ale przez moją kontuzję rodzice musieli zmienić plany.

Dziś mam dla was czerwcowych ulubieńców

Koktajl truskawkowy

Mrożona kawa

Fasolka szparagowa

Czereśnie

Tonik Mixa

Żel do twarzy Barwa Siarkowa
 
Żel pod prysznic Isana

Książka Harry Potter i komnata tajemnic

Kolorowanka Harry Potter

Gra Assassin's Creed Brotherhood 
Gra Driver

Jakich wy mieliście ulubieńców czerwca?

8 komentarzy:

  1. Często przygotowuje sobie koktajle :)
    Mam taki sam kubek ze słomką :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam z tej firmy MIXA płyn micelarny i był świetny!
    Pozdrawiam
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni ulubieńcy !! :*
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post. Kochana co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam aż mam ochotę na takie koktajle . Świetne zdjęcia kochana.
    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*