Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 29 lipca 2016

Wakacyjny outfit na zmienną pogodę

Hej :)
Jak wam minęła pierwsza część wakacji? U mnie intensywnie. Sporo się dzieje z czego bardzo się cieszę. Chociaż tak naprawdę nie czuję jakoś tych wakacji. Wszystko przez tą zmienną pogodę. Raz słońce, raz deszcz. To znowu wiatr, burze i zimno. Mam nadzieję, że sierpień będzie ładniejszy.

Dzisiejszy outfit jest jeszcze z wakacji nad morzem. Był to jeden z tych chłodnych i wietrznych dni. Mam nadzieję, że się wam spodoba :)


kurtka, t-shirt, jeansy, zegarek: cropp / koszula: new yorker / czapka: outlet / nerka: house / adidas superstar: sizzer

16 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*