Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 26 sierpnia 2016

Back to school haul. Przybory szkolne 2016

Hej :)
Dziś przychodzę do was z postem, który sama lubię oglądać na blogach i yt. A jest to jak widać po tytule haul z przyborami do szkoły.
Rzeczy zaczęłam kupować jakoś tak na początku sierpnia. Jak zawsze mnie poniosło. Zwłaszcza z zeszytami. Miałam ich tyle nie kupować, bo zostało mi kilka z zeszłego roku. Ale jak to ja nie mogłam im się oprzeć w sklepie.

Plecak z Tesco i piórniki z Pepco

Zeszyty z Biedronki

Zeszyty z Lidla, Netto i Pepco

Zeszyty z Lidla

Zeszyty z Tesco i Biedronki

Długopisy, cienkopisy, ołówki i zakreślacze z Biedronki i Tesco

Kredki, mazaki, korektory, kalkulator, zeszyt do nut, gumki, temperówka, zestaw matematyczny z Tesco, Biedronki i Lidla

 Kalendarz na rok szkolny 2016/2017

Podkładka na biurko z Biedronki

 Segregatory i notes z Pepco

Teczki z Biedronki

Akcesoria na plastykę z Biedronki i Lidla

Organizer do biurka z Netto

Spinacze, pinezki, klipsy z Biedronki 


 Macie już wszystko kupione do szkoły?
Jak wasze nastawienie przed powrotem do szkoły?

36 komentarzy:

  1. This is so inspiring! I love the post:)
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam wszystkie rzeczy kupione :) Świetne zeszyty, mam takie same przybory z BIC'a :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te piórniki z pepco, muszę się przejść do sklepu po ten miętowy. :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam się zdecydować, bo są śliczne. A, że jeden kosztował nie całe 8zł. To wzięłam dwa :)

      Usuń
  4. Ja na szczęście nie wracam do szkoły. No chyba, że mnie przyjmą na studia :D
    Gdzie kupiłaś kalendarz ? :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Segregatory są prześliczne ♥ Chyba wybiorę się na zakupy :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy, najbardziej podoba mi się kalendarz, mogę wiedzieć gdzie go kupiłaś ? :)))
    Zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. 4 dni do rozpoczęcia szkoły, a ja nie mam kupione kompletnie nic, brawka dla mnie

    Zapraszam na nowy post :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czeka cię zakupowe szaleństwo :)

      Usuń
  8. Również bardzo lubię haule back to school. Faktycznie zaszalałaś! :) Sporo tego. Ja też uwielbiam przebierać w zeszytach - wybrałaś same świetne. Też lubię te długopisy z BIC. Ja w tym roku nic nie kupuję, bo rok temu zrobiłam tak wielkie zakupy, że jeszcze wszystko mam ;)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też miałam tyle nie kupować, bo sporo zostało mi z poprzedniego roku. Ja po prostu nie mogę chodzić w tym czasie do sklepów :)

      Usuń
  9. aż zatęskniłam za tymi czasami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tego :) Przyjemnie czyta się takie posty

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam już plecak z tej firmy, wytrzymał dwa lata, ale pod koniec nie wyglądał już za fajnie :/
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie dziwię, że po dwóch latach ciekawie nie wyglądał. Przy takiej ilości książek i zeszytów jakie musimy nosić. To żaden plecak długo nie pożyje :P

      Usuń
  12. Bardzo podobają mi się kolory piórników :D Ja jeszcze nie mam swojego i brakuje mi plecaka xd
    zapraszam :*
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Urzekły mnie te piórniki :D Mają takie cudowne pastelowe kolory :) Bardzo ładne zeszyty, nawet mamy kilka takich samych, haha ;P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w sumie również lubię czytać tego typu posty, chociaż z filmikami trochę gorzej. :/ Zeszyty z Lidla są świetne! Sama chętnie chciałabym takie. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  15. Kalendarza zazdroszczę, bo jestem od nich uzależniona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super przybory do szkoły :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*