Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 30 sierpnia 2016

Eat more tacos OOTD

Hej :)
Przed nami ostatnie dni wakacji. Masakra. Jak ja nie chcę wracać do szkoły. Znów ta szara monotonia. Znając życie wrzesień będzie piękny, a my będziemy się kisić w szkole obładowani nauką.

Pomimo trzech miesięcy wakacji. Tak ja miałam trzy. Bo cały czerwiec spędziłam w domu z nogą w gipsie. To jeszcze mi mało wolnych dni. Takiego luźnego czasu poza domem. Spędzanego z kuzynką i przyjaciółkami.

Naprawdę za szybko minęły te wakacje. Jeszcze bym pojechała na jakieś wypady. Tylko raz byłam w Toruniu w te wakacje. Pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło, bo zawsze w okresie wakacyjnym jeździliśmy częściej do mojego ulubionego miasta. We wrześniu mam nadzieję uda nam się to nadrobić :)

W piątek byłam na świetnym festiwalu w moim mieście. Festiwalu Lipa.  Było mega. I koncert Acid drinkers <3<3<3 Udało mi się zdobyć autograf Titusa :)

Wczoraj byłam u kosmetyczki. Było bardzo miło. Miałam robiony peeling krzemionkowy. Później ampułkę z wyciągu z brokuła, która zapobiega nadmiernemu wydzielaniu sebum. To wszystko miałam wmasowane sonofrezą. Na koniec wyglądałam jak Fiona, bo miałam maskę z alg :) Po całym zabiegu miałam taką fajną, odświeżoną skórę.

Zostawiam was ze zdjęciami, które były zrobione na zamku w Malborku. Znaleźliśmy świetne miejsce, takie mroczne. I chyba mało uczęszczane przez turystów :P

koszulka, szorty, zegarek, plecak: cropp / adidas superstar: sizzer

20 komentarzy:

  1. Mega koszulka! ślicznie wyglądasz pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, no i oczywiście rewelacyjne zdjęcia!


    Zapraszam na mojego:
    - Bloga - KLAUDENCJA.BLOSPOT.COM
    - Instagrama
    - Fanpage'a

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak te wakacje minęły zdecydowanie za szybko :) Ja też byłam tylko na jednym wyjazdzie :( Mogłyby trwać i trwać :) Super zdjęcia :)

    Zapraszam jeśli ci się spodoba - zaobserwuj :) Odzwdzięczam się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie moich wyjazdów ciężko zliczyć. Trochę ich było w te wakacje. Ale jeszcze mi mało :)

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia :d jak zawsze ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nigdy nie byłam w Malborku. Świetne zdjecia i koszulka!
    Pozdrawiam i ściskam mocno
    poradyniefitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowałaś mnie swoim zabiegiem pielęgnacyjnym peeling z krzemionki brzmi ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super miejsce, ostatni raz byłam w Malborku w wieku 10 lat, ale zleciało... :)
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio byłam chyba trzy czy cztery lata temu. Sporo się zmieniło od tego czasu.

      Usuń
  8. Super zdjecia , bardzo ładnie wyglądasz
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. This is such a great post! Have a nice day:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*