Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 7 sierpnia 2016

Gdynia #5

Hej :)
W piątek razem z rodzicami pojechaliśmy do Gdyni do Centrum Nauki Eksperyment. Świetne miejsce. Dużo ciekawych rzeczy. Sporo można było się nauczyć czy sprawdzić swoją wiedzę. Miejsce, w którym można było zobaczyć jak jest podczas trzęsienia ziemi. Masakra. Rzucało mną strasznie.


Trochę nam się zgłodniało, więc pojechaliśmy coś zjeść. Znaleźliśmy fajną knajpkę Jedz Pij Tańcz. Mieli przepyszną pizzę.

Później poszliśmy do portu pozwiedzać Dar Pomorza. Trafiliśmy akurat jak był szczyt NATO, więc były też różne atrakcje. Strzelanie z armat. Pokazy helikopterów.


Widzieliśmy niszczyciela  Błyskawica . Ogromny okręt.


Pozwiedzaliśmy Dar Pomorza. Widzieliśmy kajutę kapitana, maszynownię, hamaki na, których spali marynarze.


Późnym popołudniem pojechaliśmy do Gdańska do cioci Ani zobaczyć Kacperka. Jest taki słodki <3

6 komentarzy:

  1. Twoja siostra jest bardzo do ciebie podobna :)

    http://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdjęcie w tym pokoiku fajne :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne miejsce! Nie byłam, ale byłam w Koperniku i było cudownie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*