Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 19 sierpnia 2016

Golub Dobrzyń i odwiedziny na zamku

Hej :)
Dziś przychodzę do was z kolejną relacją wyjazdową. Cała moja rodzina bardzo lubi podróżować. Nie ma różnicy czy są to długie czy krótkie wypady. Odkrywanie nowych miejsc czy odwiedzanie wcześniej poznanych jest dla nas ogromną pasją. Jedną z wielu z resztą.

Tym razem wybrałyśmy się w miejsce, w którym byliśmy nie raz. Czy to z rodzicami czy ze szkolną wycieczką. Dla odmiany tym razem pojechałyśmy w babskim składzie z mamą, Roksaną, ciocią i Agatką.

Zamek w Golubiu Dobrzyniu nie jest jakimś wielkim zamkiem, ale jest fajnie położony i lubimy do niego wracać co jakiś czas.

Przed zamkiem po prawej stronie możemy zobaczyć kopię starej armaty tzw. Kolumbryny, która była zrobiona na zamówienie do filmu Potop.

Wchodziliśmy tzw. Końskimi schodami, po których rycerze wjeżdżali konno. Jest taki przesąd, że nie można się na nich obejrzeć za siebie. Bo w najważniejszym momencie naszego życia będziemy rżeć jak koń :)

W zamku nie ma dużo do zwiedzania. Jest dużo przeróbek, ale mimo wszystko ma swój klimat.

Najbardziej lubię tam jeździć jak są turnieje rycerskie, które odbywają się na początku lipca. W tym roku nie udało nam się pojechać, bo byliśmy akurat nad morzem.

Mam nadzieję, że oglądając zdjęcia poczujecie klimat zamku.


Byliście kiedyś na zamku w Golubiu Dobrzyniu?
Lubicie zwiedzać zamki?

16 komentarzy:

  1. Ciekawe zdjęcia! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super relacja z wyjazdu! Sama chciałabym tyle podróżować :) Bardzo lubię zwiedzać zamki! <3
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ AARLENAA.BLOGSPOT.COM ♪

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie byłam jeszcze nigdy w tym zamku, piękne zdjęcia oddają jak najbardziej klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna fotorelacja! Nie miałam okazji być w Golubiu Dobrzyniu, ale może kiedyś tam zawitam.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zwłaszcza jak jest turniej rycerski.

      Usuń
  6. Tam jeszcze mnie nie było :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam tam :D Średnio lubie zwiedzać zamki :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*