Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 23 sierpnia 2016

Groove Summer OOTD

Hej :)
 Jak wam mijają ostatnie dni wakacji?

U mnie intensywnie. Wreszcie skończył się montaż szaf i mogę przenosić moje rzeczy na górę. Było też dużo wyjazdów. Tata przyjechał na kolejny urlop. I szczerze to jak narzekałam sama do siebie, na początku sierpnia, że jest strasznie nudno. To ostatnio nie mam za bardzo czasu na leniuchowanie. Jak pomyślę, że zaraz koniec to mi się płakać chce. Bo jeszcze tyle rzeczy bym porobiła. Nawet na książki nie mam czasu, bo jak zaczęłam czytać Harrego u prababci tak nie mam go kiedy skończyć. Mieliśmy też bardzo wzruszające rodzinne spotkanie. Bo ze Stanów przyleciał mamy brat (kuzyn), z którym nie widziała się od 24 lat. 

Ok to tyle, w skrócie co u mnie. Ostatnio same jakieś podsumowania wyjazdów, wypadów i tego typu rzeczy. To dla odmiany jakiś luźniejszy post + mój wakacyjny outfit. Akurat z wypadu do Golubia Dobrzynia, o którym możecie poczytać w poprzednim poście :)


crop top, szorty, zegarek, plecak: cropp / okulary: sinsay / adidas superstar: sizzer

12 komentarzy:

  1. To końcówkę wakacji masz zabieganą :D Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat jak koniec wakacji to najfajniejsze rzeczy się dzieją.

      Usuń
  2. Nawet nie wiem kiedy to zleciało :(
    JA również nie ma ostatnio na nic czasu.
    Fajna stylizacja :)
    Obserwuję :p
    Zajrzyj w wolnej chwili również do mnie:


    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia
    Masz super figurkę.

    Zapraszam do mnie na post.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja i super zdjęcia :)
    Nie mam pojęcia jak to możliwe, że wakacje tak szybko dobiegają końca. Wydaje mi się, że zakończenie roku szkolnego było dwa dni temu.
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się zapłaczę jak pomyślę, że w piątek zacznie się normalna nauka :(((

      Usuń
  5. Fajnie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*