Moje perypetie

Moje perypetie

poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Haul Ikea

Hej :)
U mnie kolejny haul. Tym razem z Ikei. Będąc na wyjeździe do Malborka zahaczyliśmy też o Gdańsk. Mama chciała kupić dodatki do łazienki. Przy okazji i ja coś tam sobie kupiłam. 
Chciałabym wam pokazać co kupiłyśmy, bo są to moje rzeczy, rzeczy do łazienki i kaktusy z fioletowymi doniczkami dla mojej siostrzyczki. Będzie też lampka, którą ostatnio kupiłam w Pepco i bardzo mi się podoba.

Mój nowy stolik i rzeczy do pokoju

Lampka z Pepco
 

Rzeczy Roksany

Rzeczy do łazienki

Szafę mam zrobioną. Teraz czekam na regały. Została jeszcze do zamówienia komoda. Jak już wszystko będę miała to wreszcie zrobię Room Tour :)

14 komentarzy:

  1. Niesamowita lampka. Jest świetna. Chyba muszę kupić taką na swój stolik nocny jedynie w innym kolorze :)
    poradyniefitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się jeszcze nad czarną. Ale stwierdziłam, że szara bardziej będzie pasowała do mojego pokoju.

      Usuń
  2. Naprawdę fajny haul! Kaktusy są świetne :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaktusy mega!

    Zapraszam do mnie na nowy post.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam ♥

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. AAAA, zazdroszczę tych zakupów *.*

    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna lampa :)
    Obs i zapraszamy do nas :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna lampka! Ja ostatnio tez miałam zakupy w Ikei, ponieważ remont pokoju robiłam:)
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po remoncie cały czas się urządzam i skończyć nie mogę :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*