Moje perypetie

piątek, 12 sierpnia 2016

Plażowanie i powrót do domu #6

Hej :)
Dziś przychodzę do was z ostatnim postem z mojego wyjazdu do Jastrzębiej Góry. Wreszcie się z tym uporałam he he :)

Ogólnie przez cały wyjazd mieliśmy naprawdę różną pogodę. Od bardzo zimnych dni po mega upalne. I w te właśnie dni czy momenty dnia chodziliśmy na plażę. Najchętniej to wcale nie wychodziłabym z morza. Uwielbiam pływać. A jeszcze jak są fale i można się powygłupiać to już w ogóle jest super. Bawiłam się też z młodszą siostrą w piasku. Robiłyśmy zamki, rybę, wygłupiałyśmy się. Uczyłam Roksanę pływać. Było super.

Popołudniami spacerowaliśmy po Jastrzębiej. Korzystaliśmy z różnych atrakcji, kupowaliśmy bibeloty do pokoju i inne niepotrzebne rzeczy. Obowiązkowo pocztówki i magnesy. Zawsze takie pamiątki kupujemy na różnych wyjazdach.

Na pewno na tym wyjeździe odpoczęłam. Sporo pozwiedzałam.

W ostatni dzień, a właściwie wieczór poszliśmy pożegnać się z morzem.

W Jastrzębiej Górze było ok. Jednak z rodzicami stwierdziliśmy, że był to nasz pierwszy i ostatni pobyt w tym miejscu. Zdecydowanie bardziej lubimy ciekawsze miejsca, gdzie jest więcej rzeczy do robienia. Jedynym miejscem, które naprawdę zapamiętam to był Lisi Jar.
Z nadmorskich miejscowości, w których do tej pory byliśmy wygrywa Łeba.