Moje perypetie

Moje perypetie

środa, 3 sierpnia 2016

Pozytywny lipiec + InstaMix

Hej :)
Pomimo średniej pogody pierwszy miesiąc wakacji minął mi bardzo fajnie. Bardzo dużo się działo samych super rzeczy. Aż się nie wyrabiam z opisaniem wszystkiego. 

Tradycyjnie mam dla was dla was pozytywne podsumowanie miesiąca razem z miksem zdjęć z INSTAGRAMA Klik
 
  • Urlop taty
  • Nocowanie u przyjaciółki
  • Wyjazd nad morze do Jastrzębiej góry
  • Jurata i Hel
  • Lisi Jar magiczna kraina
  • Wejście na latarnię w Rozewiu
  • Przekłucie uszu we Władysławowie
  • Wypad do Gdyni... Centrum nauki Eksperyment... Zwiedzanie Daru Pomorza.
  • Odwiedziny u cioci w Gdańsku. Wreszcie mogłam zobaczyć mojego małego ciotecznego braciszka Kacperka.
  • W końcu  jakieś opalanie i wygłupy w morzu
  • Imieniny babci i mojej siostrzyczki Roksany
  • Wreszcie mogłam jeździć na rolkach i rowerze. Po złamaniu wszystko doszło do siebie.
  • Kilka dni spędzonych u prababci na wsi.
  • Spotkanie z Wiki i wypad na rowerach
  • Super popołudnie z Karoliną
  • Urodziny cioci Beaty
  • Cały dzień z Wiki
  • Wycieczka na zamek do Golubia Dobrzynia z ciocią Beatą i Agatką
  • Super dni spędzone z kuzynką... Wypad nad jezioro... Nocka i siedzenie do trzeciej nad ranem
  • Super dzień spędzony u Karoliny
  • Ostatni weekend lipca spędzony z tatą

❤Na lodach z przyjaciółkami ❤Z siostrzyczką w kinie na Tini nowe życie Violetty ❤Małe zakupy przed wyjazdem nad morze ❤Rodzinny obiad w Pizza Hut ❤Moja kochana psinka ❤Kierunek Jastrzębia Góra ❤Z tatą nad morzem ❤Zachód słońca
 
❤Zwiedzamy bunkry na Helu ❤W fokarium ❤Moje nowe cudeńka ❤Takie piękne widoki wychodząc z Lisiego Jaru ❤Plaża Władysławowo ❤Centrum nauki Eksperyment Gdynia ❤W restauracji JedzPijTańcz ❤Z tatusiem 
 
❤Zachód słońca ❤Rybka ❤Spacer ❤Zachód słońca ❤Jurata ❤Wreszcie piękna pogoda ❤Kolejny dzień plażowania ❤Żegnaj morze
 
❤Powrót do domu ❤Wreszcie na rolkach ❤Biedronka rządzi filmowo ❤Moja zwariowana siostrzyczka ❤Smile wakacyjny OOTD ❤Widoki u prababci na wsi ❤Czytam książkę Harry Potter i Więzień Azkabanu ❤Takie widoki u prababci 
 
❤Śpioszek ❤Super popołudnie ❤Na rolkach z przyjaciółką ❤Przyjaciółki ❤Takie słodkie obudowy ❤Na spacerze w parku ❤Zamek w Golubiu Dobrzyniu ❤Po wycieczce mały relaks 
 
 ❤Outfit z Lisiego Jaru ❤Na zamku w Golubiu Dobrzyniu ❤Nad jeziorem Spacerek ❤Shoes ❤Mała przejażdżka ❤Wiki u mnie na nocce ❤Pyszne gofry 

❤Z przyjaciółką ❤Lody dla ochłody ❤Obiad w Pizza Hut ❤Z siostrzyczką w kinie na Epoka Lodowcowa ❤Takie cudowne łupy z Pepco


Jak Wam minął pierwszy miesiąc wakacji?

14 komentarzy:

  1. Zazdroszczę tak aktywnie spędzonego miesiąca! Bardzo fajny mix!
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow mega dużo atrakcji!! Tak trzymac! pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również byłam nad morzem. Ogólnie to nie narzekam na swój lipiec, ale widać że bardzo dobrze spędziłaś swój (nie marnujesz wakacji). Fajne zdjęcia, szczególnie kotek i widoki. Tak w ogóle to też niedługo rozpocznę książkę Harry Potter i więzień Azkabanu (jsstem w trakcie czytania pierwszej części - kamień filozoficzny).
    oddychacpowoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W miarę możliwości staram się wakacje wykorzystywać w pełni. Szkoda tylko, że niedługo będzie ich koniec :(

      Usuń
  4. Super post! Mega pozytywny :)
    Widać, że wykorzystujesz każdą wolną chwilę i tak trzymaj ;*
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*