Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 16 sierpnia 2016

Wakacje na wsi

Hej :)

Dziś z małym opóźnieniem opowiem wam moje wrażenia z pobytu na wsi u prababci. Kilka dni po powrocie znad morza pojechałyśmy z siostrą do prababci. Akurat trafiłyśmy na te kilka naprawdę ciepłych lipcowych dni. Było bardzo fajnie. Nie każdy ma okazję by spędzić trochę czasu u rodziny na wsi. Na wsi jest tak spokojnie. Pianie koguta i muczenie krów. Ach!!!

I dzień: Mama przywiozła nas do prababci przed południem. Rozpakowałyśmy się. Posiedziałyśmy z babcią, pogadałyśmy z ciocią. Gdy nam się nudziło to wujek dał nam pograć na PlayStation3. Grałyśmy rano i wieczorem. Fajne mają gry. Wieczorem pogadałam sobie trochę z wujkami. Było śmiesznie. Później pomogłam cioci przy kurach. Zebrałyśmy wszystkie jajka. Są bardzo ciepłe :D

II dzień: Następnego dnia wstałam bardzo wcześnie chyba już o 06:00. Więc pomogłam cioci w ogarnięciu domu i do śniadania. Pograłam sobie chwilkę na konsoli i poszłam poczytać na ławce za domem. Ogólnie to czytałam Harrego Pottera. Słuchałam muzyki. A na kolację zrobiliśmy ognisko. Piekliśmy kiełbaski i chleb. Dużo rozmawialiśmy. Było super. Widziałam też polującego jastrzębia.

III dzień: Ten dzień był moim ostatnim dniem na wsi. Więc trzeba było go dobrze wykorzystać. Zrobiłam jeszcze kilka zdjęć tych ostatnich pięknych widoków :)
Poczytałam książkę i zadzwoniła moja kuzynka. Która mieszka jedno pole dalej. Spotkałyśmy się na rowerach. Było super. Pojechałyśmy do parku i w pobliże Kikoła. Było ekstra :) Wreszcie mogłam się spotkać z kuzynką. Wróciłam potem do domu prababci i przyjechała po mnie mama. Niestety musiałam wracać. Mam jednak nadzieję, że jeszcze w sierpniu pojadę do prababci na nockę.

Tym razem zdjęcia robione telefonem, bo zapomniałam zabrać aparatu do prababci.

 
Lubicie spędzać czas na wsi?
Czy raczej wolicie miasto?

2 komentarze:

  1. ja od dziecka jezdze do babci na wies. jednakze teraz wole wieksze miasta:D
    obserwuje i zapraszam do siebie.
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*