Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 18 września 2016

Back to school: Pomysły na drugie śniadanie #3

Hej :)
Dziś przychodzę do was z ostatnim postem z serii BTS.
Tradycyjnie są to pomysły na drugie śniadanie do szkoły. Wcześniejsze propozycje znajdziecie TU i TU

Lubię dobrze i zdrowo zjeść. W szkole potrzebujemy dużo siły i energii. Dlatego stawiam na rzeczy sprawdzone i pyszne. A przy okazji zdrowe.

Jako pierwszą propozycję mam dla was sałatkę z tortellini.


Do mojej sałatki użyłam tortellini z prosciutto i serem, które gotuje się tylko minutę. Pokroiłam w kostkę pomidora i ogórka. Wszystko razem wymieszałam, doprawiłam i gotowe. Opcjonalnie możecie też dodać jogurtu naturalnego.
Obowiązkowo też muszę mieć ze sobą butelkę wody.
Wzięłam też ciasteczka zbożowe.


Druga opcja to serek wiejski.


Serek wiejski bardzo lubię. Łączę go z różnymi dodatkami. Tym razem są to drobno pokrojone rzodkiewki i kiełki rzodkiewki. Całość doprawiłam solą i pieprzem.Dodatkowo kromka chleba rycerskiego. No i obowiązkowo woda.

Jakie wy macie propozycje na drugie śniadanie do szkoły?

6 komentarzy:

  1. Woda zawsze i wszędzie! :) Ostatnio odkryłam przepis na sałatkę z tortellini + ananas + pora = świetne połączenie, polecam! :)

    Pozdrawiam,
    www.thousand-kilometers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sałatka z tortellini to naprawdę fajny pomysł :) Duży plus za obowiązkową wodę :)
    pozdrawiam :)

    KvR

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tortellini, robię podobną sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*