Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 25 września 2016

Jesienny haul

Hej :)

Dziś przychodzę do was z jesiennym haulem. Od początku września. Może nawet od końca sierpnia kompletuję powoli swoją jesienną garderobę. Na razie nie ma tych rzeczy aż tak dużo. Kupiłam spodnie, spódniczki. Bluzę i to w dodatku męską. Odkąd obejrzałam film "Legion samobójców" zakochałam się w nim. Na wystawie w Cropp zauważyłam bluzę z tytułem filmu. Niestety rzeczy były tylko męskie. Dlatego mimo wszystko bluza musiała być moja. Strasznie żałuję, że t-shirt z Jockerem nie był na mnie dobry. I nie było nic z Harley Quinn. Ale nie poddaję się. Mam zamiar sama zrobić coś kreatywnego do ubrania z Harley :)

W Orsay kupiłam jedne spodnie, które bardzo mi się spodobały. Idealnie będą się nadawały do stylizacji z koszulą. Są takie spokojniejsze. Bardziej eleganckie.


W Reserved kupiłam super jeansy. Idealne do bardziej rockowych stylizacji. I super spódniczkę, która mega mi się podoba.


No i oczywiście bluza z Legionu samobójców z Cropp.


W House kupiłam wreszcie torebkę, która podobała mi się już od dłuższego czasu. Ale jakoś wcześniej nie było okazji, żeby ją kupić.


W Sinsay trochę poszalałam, bo kupiłam spódniczkę, buty, zakolanówki i portfel.


W Deichmann kupiłam takie typowe botki do bardziej eleganckich stylizacji.


Jak zobaczyłam tego liska to do razu się w nim zakochałam. Wreszcie pojawiły się naprawdę fajne etui na mój telefon. Kupiłam go w sklepiku w Carrefour.


He he nie mogłam oprzeć się tej poduszce. Polowałam na nią już tyle czasu. Aż wreszcie znalazłam ją w małym sklepiku na starówce w Toruniu.


W sklepie z biżuterią I am na starówce w Toruniu znalazłam wreszcie naprasowanki z emoji.

Robicie już jesienne zakupy?
Jak wam się podobają moje rzeczy?

30 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się spódniczka z Sinsay oraz botki z Deichmann. :)
    http://emilkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny case! Zdecydowanie skradł moje serce :* świetne rzeczy! Ja już powoli zaczynam jesienne zakupy :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam kilka ni temu dwie pary jeansów na jesień :) Buty masz świetne! :D

    www.positivefitlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzę że "Legion samobójców" jest i na koszulkach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczki mi się podobała... hahaha... świetna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny case!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy :D Poduszka - kupa genialna :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że są też bluzki Harley Quinn <3 bluza genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno są tyle, że nie w sieciówkach. Trzeba poszukać w necie.

      Usuń
  10. Śliczne rzeczy! Szczególnie drugie spodnie i butki z Sinsay <3


    Obserwuję :) Zapraszam też do mnie!
    http://annemcosplay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. boska jest ta jeansowa spódniczka! :)
    U mnie nowy post kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakupiłaś naprawdę świetne rzeczy ^^ Szczególnie drugie spodnie mi się spodobały :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy! Najbardziej podobaja mi się te spodnie z Reserved i ta poduszka :D
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha ha poduszka chyba najlepsza ze wszystkiego :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza jest świetna *-*
    Podoba mi się torebka oraz spódniczka z SinSaya
    Świetne są pierwsze spodnie :)

    Zapraszam :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*