Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 2 września 2016

Pierwszy dzień szkoły

Hej :)

Jak tam nastroje po pierwszym dniu w szkole? 
U mnie ok . Plan względnie spoko. Na szczęście nie koliduje mi z treningami. Będzie więc czas na naukę i pociśnięcie na karate. Już się nie mogę doczekać. Ostatnio trenowałam trzy miesiące temu. To jakiś koszmar.

Dziś wiadomo na lekcjach taki luźniejszy czas. Gadaliśmy z nauczycielami. Tłumaczyli nam nowe zasady oceniania. I takie pierdółki. Jedynie z polskiego pani zadała nam pracę domową. Ale taką luźną, więc do ogarnięcia.

Dobrze, że to piątek i weekend mamy. Można powoli się przestawić na nowy tryb.

Najpóźniej kończę w poniedziałki, bo o 15:00. A najwcześniej w piątki, bo o 13:05. Mega mnie to cieszy, bo mam szybszy weekend. 

Stęskniłam się za wszystkimi. Super spotkać się znowu naszą ekipą.

Dziś mam dla was zdjęcia, które były robione w skansenie w Sierpcu. Bardzo mi się podobają :)

 top, szorty, koszula, plecak: cropp / okulary: sinsay / bransoletka: stragan w skansenie / adidas superstar: sizzer

12 komentarzy:

  1. fajna stylizacja :)
    wszystkiego dobrego w nowym roku szkolnym!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja się cieszę, że szkoła już za mną. Powodzenia!! :)
    Fajne zdjęcia :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Z 7 zaplanowanych lekcji miałam tak naprawdę tylko 2 :D tak pięknie
    Na szczęście weekend. Czas na trening i zaplanowanie jedzenia... mimo wszystko jestem zbyt leniwa aby wstawać wcześniej. Wolę to zaplanować
    poradyniefitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wstawaniu wcześniej nie ma mowy he he :) Za to będę mogła się wyżyć na karate :)

      Usuń
  4. Zazdroszczę, że kończysz w piątki tak wcześnie! Ja dopiero o 16 :'))). Świetnie, że uda Ci się połączyć szkołę z treningami. Nie wiem czy mi się uda. Piękne zdjęcia!

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już drugi rok z rzędu mam takiego farta. W poprzednim kończyłam po 12 :)

      Usuń
  5. Ja naszczęscie mam tylko 8 miesięcy szkoły, ale p[ewnie cieżkich bo w tym roku maturaa xd

    Mogłabym liczyć na kliknięcia w tym poscie ? Będę baardzo wdzięczna!
    MÓJ-BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój rok miał być ciężki. Ale dzięki reformie nie będzie tyle stresu :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*