Moje perypetie

Moje perypetie

czwartek, 8 września 2016

Podsumowanie wakacji :)

Hej :)

Przyznam się szczerze, że nie spodziewałam się takich fajnych wakacji. Plany były inne. Sporo rzeczy nie wypaliło przez moje uziemienie w gipsie na samym początku czerwca. Rodzice zupełnie nie planowali wyjazdu nad morze. W tym roku mieliśmy jechać do Krakowa, Wieliczki, Oświęcimia, Ojcowskiego Parku Narodowego, Energylandii. Niestety przez to moje złamanie plany się posypały. I rodzice w ostatnim momencie zmienili rezerwację. Wiadomo po zdjęciu gipsu nie mogłam tyle chodzić. A urlop taty zaczynał się właśnie jak mi zdejmowali gips. 

Dlatego pojechaliśmy do Jastrzębiej Góry. Sam wyjazd był ok, bo sporo pozwiedzaliśmy. Ale pogoda była średnia, więc tak nie do końca byliśmy zadowoleni z samego wyjazdu. W dodatku tacie kończył się urlop. Nie mogłam jechać na obóz karate. Wszystko zapowiadało, że te wakacje będą do bani.

A tu całkowite zdziwienie. Mogę powiedzieć, że były naprawdę super.

W lipcu sporo czasu spędziłam z Karoliną. Sporo pozwiedzałam. Lisi Jar w Jastrzębiej Górze. Latarnia w Rozewiu. Port we Władysławowie. Bunkry i fortyfikacje na Helu. Fokarium na Helu. Jurata. Gdynia. Zamek w Golubiu Dobrzyniu. Pobyt u prababci na wsi. Ogólnie przez całe wakacje masę czasu spędzałam z kuzynką Wiki. I z tego najbardziej się cieszę :)

Było też sporo wypadów do kina. Czy to z rodzicami, siostrą, kuzynką.

Tata zrobił nam niespodziankę. I w sierpniu przyjechał na dodatkowe dwa tygodnie urlopu. Byliśmy w skansenie w Sierpcu. W skansenie w miejscowości Kłóbka. Na zamku w Malborku. W Toruniu. 
Udało mi się też spędzić trochę czasu z Zosią pod koniec sierpnia. 

I niezmiennie na zakończenie lata. Oczywiście festiwal Lipa. I koncert Acid Drinkers :)

Mogę powiedzieć, że wakacje wykorzystałam w 100%. Żałuję tylko, że wszystko tak szybko minęło.

Część wakacyjnych postów już się na blogu pojawiła. Spora część jeszcze nawet nie jest napisana. Tyle się działo, że ciężko było mi się podzielić z wami tymi wszystkimi wrażeniami. Gdybyście byli zainteresowani przeczytaniem tych opublikowanych to pod spodem pojawią się linki do postów. Reszta będzie się systematycznie pojawiać :)

Wyjazd do Jastrzębiej Góry #1 Klik


Hel i Jurata #2 Klik



Muzeum wsi mazowieckiej w Sierpcu



Kujawsko-Dobrzyński park etnograficzny w Kłóbce



Krzyżacki zamek w Malborku



Festiwal Lipa i koncert Acid Drinkers




Jestem bardzo ciekawa jak wam minęły wakacje?
Czy jesteście z nich zadowoleni?
Wykorzystaliście je na maxa?
 

36 komentarzy:

  1. Cieszę się, że jednak wakacje Ci się udały :)
    Ja swoich niestety nie wykorzystałam w pełni bo praca robi swoje no ale nie narzekam :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje spędziłaś naprawdę świetnie. Nigdy nie byłam w Jastrzębiej Górze ^^ Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Jastrzębiej Góry mogę jedynie polecić Lisi Jar.

      Usuń
  3. W sumie moje wakacje były udane, czegoś mi w nich brakowało, ale ogólnie wypoczęłam :). Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że udało Ci się wypocząć :)

      Usuń
  4. Fajnie, że gips nie zepsuł Tobie wakacji. Najbardziej zazdroszczę koncertów. Ja ze swoich jestem zadowolona, ale myślę, że mogłyby być jeszcze lepsze ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba zawsze tak jest, że mogłoby być jeszcze lepiej :)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia. Widać, że wakacje były udane. Ja mam akurat o tyle fajnie, że mieszkam w nadmorskim mieście i mam to wszystko obok siebie, ale czasem trzeba od tego uciec ;)

    Zapraszam na kamilsart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często jest właśnie tak jak ma się coś pod nosem to już to tak nie cieszy.

      Usuń
  6. widać, że miałaś super wakacje :)
    może wspólna obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że miło spędziłaś wakacje! "X" lat temu, też byłam w tym fokarium..fajna sprawa :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  8. Te wakacje były zdecydowanie udane! Wspomnienia po nich zostana niezłe, a teraz trzeba sie wziaść za naukę!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak teraz trzeba cisnąć z nauką by w pełni cieszyć się następnymi wakacjami :)

      Usuń
  9. Świetnie spędziłaś wakacje, super zdjęcie :D
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać że były udane :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda trochę, że przez tę nogę straciłaś tyle możliwości, ale mam nadzieję, że za rok wypali. ;) Mimo wszystko, super, że jesteś zadowolona z wakacji. Genialny zachód słońca - uwielbiam je i to nawet bardzo. :) Ludzie z papieru

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje wakacje również były całkiem udane i także pochwalę się, że byłam na koncercie w sierpniu, ale na Dżemie. :D Mam nadzieję, że te dwa miesiące zostaną w Twojej głowie na długo i wywoływały w Tobie uśmiech! Oczywiście, pomijając tę złamaną nogę. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  13. Nasze również były bardzo udane!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że wakacje były udane :)
    Moje nie były złe, aczkolwiek mogły być lepsze :D

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*