Moje perypetie

Moje perypetie

czwartek, 1 września 2016

Pozytywny sierpień + InstaMix

Hej :)
Nie wiem jak wy, ale ja nie mogę uwierzyć, że sierpień minął tak szybko. W ogóle te wakacje za szybko minęły. Szczerze to też jakoś szczególnie nie liczyłam na to, że drugi miesiąc wakacji będzie taki fajny. A tu pełne zaskoczenie. Działo się tyle super rzeczy. Przede wszystkim tata zrobił nam mega niespodziankę i przyjechał na kolejne dwa tygodnie urlopu. Nawet nie wiecie jak się cieszyłam z tego powodu. Pierwsze wakacje odkąd chodzę do szkoły i tata miał tyle wolnego w lato. Ogólnie pięć tygodni. Drugim takim mega dla mnie ważnym momentem był przyjazd brata (kuzyna) mamy ze
stanów.
Nie widzieli się 24 lata. Mogłam wreszcie poznać wujka tak na żywo, bo wiadomo przez neta się tylko znamy. No i mojego kuzyna Alexa, który jest super. Bardzo ciężko było mi się z nimi rozstać. Szkoda tylko, że ciocia i dziewczyny nie mogły przyjechać. Mam jednak ogromną nadzieję, że w przyszłym roku przylecą i to na dłużej. 

Ok a teraz standardowe podsumowanie jak co miesiąc :)
  • Nietypowo jedną z rzeczy, która pozytywnie kojarzy mi się z sierpniem. Będzie serial Kroniki Shannary. Na pewno znajdą się w ulubieńcach. Ale też i tutaj jest ich miejsce. Zaczęłam je oglądać na TVN7, a w trzy dni obejrzałam wszystkie odcinki. Serial bardzo mi się spodobał. Uwielbiam świat fantasy czy to w książkach czy w filmach. Spędziłam bardzo fajnie czas w te dni, w które akurat nic ciekawszego się nie działo.
  • O tym już wspominałam. I jest to przyjazd taty na kolejny urlop w wakacje. Spędziliśmy przez ten czas mnóstwo świetnych chwil. I sporo jeździliśmy w różne ciekawe miejsca.
  • Wyjazd do skansenu w Sierpcu. Piękne miejsce. Świetnie trafiliśmy, bo akurat były żniwa i sporo ciekawych rzeczy się działo.
  • Przez prawie cały sierpień Przynajmniej raz w tygodniu nocowała u mnie kuzynka Wiki. Spędziłyśmy razem masę świetnych chwil. Różnych wypadów. Pełno głupawek. Było mega. Bardzo się cieszę, że w te wakacje udało się nam spędzić razem tyle czasu.
  • Wypad do Jura Parku w Solcu Kujawskim. Fajny dzień spędzony z Wiki, rodzicami i moją siostrzyczką.
  • Wypady z tatą na rowerach. Wreszcie mieliśmy trochę czasu tylko dla siebie. Bez mamy i siostry. Wiadomo z nimi jest super. Ale jak taty nie ma na co dzień to też chcę pobyć tylko z nim jak jest w domu. 
  • Wypady na grzyby z tatą. Było super. 
  • Wypad do skansenu w Kłóbka
  • Wreszcie obejrzałam Legion Samobójców. Jestem zakochana w tym filmie. Harley Quinn jest cudna.
  • Grill u Wiki i wygłupy na polu.
  • Wujek Maciek przyjechał z Alexem.
  • Wycieczka do Malborka. Zwiedzanie zamku. A później mały wypad do gdańskiej Ikei.
  • Rodzinny wypad do kina na Jak zostać kotem. Super komedia.
  • Obiad z ciocią Asią.
  • Drugi raz pojechałam na Legion Samobójców. Tym razem pojechałyśmy z Wiki.
  • Dwa super dni spędzone u Zosi :)
  • Festiwal Lipa i koncert Acid Drinkers.
  • Wypad do Torunia.
  • Na zakończenie wakacji mama zafundowała mi zabieg u kosmetyczki. O którym pisałam wam w poprzednim poście.
  • Spotkałam się, z koleżanką Wiktorią. Kiedyś razem chodziłyśmy do przedszkola, szkoły i na karate. Ja przeniosłam się do innej szkoły. Później zmieniłam klub. I nasz kontakt się urwał. Teraz znów razem będziemy chodziły do klasy, bo Wiki przenosi się do mojej szkoły. Fajnie. Bardzo się cieszę :)
 
 ❤️Książkowe zdobycze ❤️Kroniki Shannary ❤️Pobiegane. Po kontuzji wreszcie wracam do treningów. Trzeba popracować nad kondycją ❤️Koktajl z malin ❤️Mała niespodzianka dla mamusi. Robię naleśniki ❤️Relaks z książką ❤️Biedronkowe i Rossmannowe łupy ❤️Moja słodka jaka zmęczona
 
 
 ❤️Z rodzicami w skansenie w Sierpcu ❤️Piękne widoki w skansenie w Sierpcu ❤️Moja szafa się robi ❤️Takie piękne maliny u mnie na ogrodzie ❤️Na deskach z Wiki ❤️Wspaniały dzień z kuzynką ❤️Rodzinnie w Jura Park w Solcu Kujawskim ❤️Pyszny rodzinny obiad w Pizza Hut


❤️Sportowo na desce 5km ❤️Z tatą na rowerach przejechane ponad 22km ❤️W skansenie w Kłóbce ❤️Po zwiedzaniu czas na pyszny obiad ❤️Wreszcie Legion Samobójców ❤️Taki super dzień u Wiki ❤️Cudeńka z etuo.pl ❤️Wreszcie poznałam wujka i Alexa. Rodzinne spotkanie po 24 latach


❤️Zwiedzamy zamek w Malborku ❤️Zakupy z Ikei ❤️Z rodzinką w kinie na Jak zostać kotem ❤️Wyjazd do Torunia, który nie wypalił. Tak lało, że trzeba było wracać  ❤️Deszcz popsuł nam plany i zamiast w Toruniu wylądowałyśmy w Przystani na pysznym obiedzie i deserze ❤️Już drugi raz na Legion Samobójców. Tym razem z Wiki ❤️Arcydzieło mojej kuzynki ❤️Z Wiki na lodach


❤️Z kuzynką na spacerze ❤️Wspomnienie z wyjazdu na zamek w Golubiu Dobrzyniu ❤️Z Zosią na spacerze ❤️Kolejny dzień u Zosi ❤️Na deserku ❤️Back to school haul ❤️Na Festiwalu Lipa 2016 i koncercie Acid Drinkers ❤️Wreszcie na toruńskich pierogach


❤️Rodzinnie w Toruniu ❤️Czas na książkę ❤️Wreszcie przyszła moja paczka ze Scrummy

Mam nadzieję, że mix z INSTAGRAMA wam się podobał :)

Jak wam minął sierpień?
Jak wrażenia po wakacjach?

16 komentarzy:

  1. super że tak miło spędziłaś wakacje :)
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku moje wakacje były słabe, ale nareszcie pojechałam do Niemiec i byłam w Warszawie. Nie mam ochoty wracać do szkoły :(
    http://mowmi-ada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Malborka muszę się koniecznie wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna relacja :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    BLOG | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, takie radosne:)
    Zapraszam do siebie na konkurs...;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To musiał być cudowny miesiąc! Świetne zdjęcia <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było cudownie. Najlepszy miesiąc wakacji :)

      Usuń
  7. Świetny mix ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*